Hjælp til film !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
6 svar
3 synes godt om
8. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey :-)

Mangler hjælp til at finde frem til en tegnefilm jeg så som barn på VHS ;-) Den handlede om en nisse/trold der hed Stanley, som kunne trylle alt om til frodige blomster/græs med at røre ved det. Men vist kun hvis han var glad... Der kom to børn ned til ham - han boede under jorden ! Anyone ???

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

TNBC

MKBP skriver:

Mangler hjælp til at finde frem til en tegnefilm jeg så som barn på VHS ;-) Den handlede om en nisse/trold der hed Stanley, som kunne trylle alt om til frodige blomster/græs med at røre ved det. Men vist kun hvis han var glad... Der kom to børn ned til ham - han boede under jorden ! Anyone ???

//Mette

Trolden i parken.

The troll in central park

Anmeld

8. november 2013

TNBC

MKBP skriver:

//Mette

Og han kan gro ting fordi at han har en grøn finger og er den eneste glade trold.

Anmeld

8. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Yurie skriver:

Og han kan gro ting fordi at han har en grøn finger og er den eneste glade trold.

Bukker og nejer - tak !!!! 

Anmeld

8. november 2013

TNBC

MKBP skriver:

Bukker og nejer - tak !!!! 

Selv tak.. elsker den film.

Anmeld

8. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Yurie skriver:

Selv tak.. elsker den film.

Husker den også som noget ganske særligt og så fik jeg den i pakkekalender den 24. - så det gjorde den bare mere magisk  Den skal min datter ihvertfald se engang !

Anmeld

8. november 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Den har vi faktisk på VHS - den kan da godt snart tåle et gensyn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.