Vores safari tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

Vingummien

Så var vi i reepark idag, rigtig hyggeligt. Var super vejr det meste af tiden, kom dog 2 store nyger, men vi overlevede. Vi købte nogle af de der regnslag, i ved dem hvor det ligner man har taget en affalds pose på så føler man sig så lækker når man tager såådan en på.

Emil hyggede sig rigtig, snakkede med gedder og blev overbegloet af en lama, så mega sjovt ud, den gik helt hen til klapvognen og stirrede bare på Emil og han grinede bare mega fjollet af den, skøre unge.
Så fik han også set et æsel og den føl, var lidt svært da mor æsel var ved at tromle klapvognen ned, følet sku have mælk og vi stod åbenbart i vejen så den gik klodsop af klapvognen for at kome hen til følet som havvde stillet sig bagved vores klapvogn, og så fik den lidt mælk, og stod rimelig meget i vejen men vi fandt en vej at komme videre, og så gik de sku også med, de gik lige bag ved Frank som gik med Emil  hele vejen hen til lågen hvor vi skulle ud, så sjov ud, de fulgte os lige ud

Emil fik også lige is, det var der da vejr til syntes jeg, og han guflede bare løs, var i hvert fald en dreng der skulle vaskes bagefter, og så fik han en dejlig blød bamse, Gloria fra madagaska, han elsker bamser. Geparderne var han helt vilde med, er jo ik hver dag man ser så store katte

Selvom der kom et par ordentlig byer har vi haft en god dag, og Emil syntes det var vildt sjovt, han fik i hvert fald pludret en del, og kender 2 der var trætte da vi kom hjem, mig og Emil Emil sover så nu. Jeg syntes det er lidt tidlig at hoppe i seng endnu, så venter lidt er hårdt at få frisk luft
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Honningblomst

Hvor lyder og ser det bare supe hyggeligt ud....dejligt med en god dag-smiler
Knus..

Anmeld

24. juli 2009

Diana...

Hvor hyggeligt og super billeder.

Knus Diana

Anmeld

24. juli 2009

Vingummien

Var super hyggeligt. fik taget et par gode billeder, men ik så mange som jeg ville pga det regnede nogle gange

Anmeld

24. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Sikke nogle dejlige billeder... det ser ud til I har haft en rigtig hyggelig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.