Er det menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
7 svar
1 synes godt om
8. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg fik kejsersnit for 11 dage siden og i dag er jeg begyndt st bløde igen . Det er klumper :/ hvad er det ?

Er det menstruation ? Og hvis det slutter skal jeg vel starte på mini p piller ds jeg ammer ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Der er ingen tvang om at starte på piller så snart man får mens det er dit valg alene

men, lyder mærkeligt med mens 11dage efter ks. Jeg tror måske bare det er rester fra fødslen også når du siger det er klumper. 

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Der er ingen tvang om at starte på piller så snart man får mens det er dit valg alene

men, lyder mærkeligt med mens 11dage efter ks. Jeg tror måske bare det er rester fra fødslen også når du siger det er klumper. 

Okay der går vist længere tid ?

Anmeld

8. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Okay der går vist længere tid ?

Ja normalvis går der lige noget tid (alt mellem 1,5 måned og 1 år) før mens starter igen. og logisk set, vil du jo ikk kunne have haft ægløsning forud for din mens når det kun er 11dage siden du fødte  

jeg ville under alle omstændigheder vente til jeg havde haft stensikker mens 2-3 gange, før jeg ville begynde piller igen

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Ja normalvis går der lige noget tid (alt mellem 1,5 måned og 1 år) før mens starter igen. og logisk set, vil du jo ikk kunne have haft ægløsning forud for din mens når det kun er 11dage siden du fødte  

jeg ville under alle omstændigheder vente til jeg havde haft stensikker mens 2-3 gange, før jeg ville begynde piller igen

Okay ka der virkelig gå et år ?

Anmeld

8. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Okay ka der virkelig gå et år ?

Ja især når man ammer, er det ret udbredt at der går længere tid. Jeg selv fik det først efter ca 7måneder  

Anmeld

9. november 2013

lenemor77

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg fik kejsersnit for 11 dage siden og i dag er jeg begyndt st bløde igen . Det er klumper :/ hvad er det ?

Er det menstruation ? Og hvis det slutter skal jeg vel starte på mini p piller ds jeg ammer ik?

Omkring 10 dage efter fødslen af vores den sidste, begyndte jeg at bløde kraftigt - med store klumper i. Det viste sig, at jeg havde fået en infektion i livmoderen og på dag 14 blev jeg opereret...
Min mens kom ca 10 uger efter fødslen...

Anmeld

9. november 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg fik min første menstruation præcis 28 dage efter kejsersnit - det skal siges jeg ikke ammede og min cyklus har været stabil siden +- et par dage...

11 dage efter ville jeg ikke tillægge menstruation men forhøre mig hos en læge; hvis du har været blødningsfri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.