Jeg skal til at booke hotel, men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
9 svar
1 synes godt om
8. november 2013

LittleSteps

Hej,

Jeg skal til at bestille hotel til vores tur til Dubai, og på det ønskede hotel står der: 

Gratis! 1 barn under 12 år kan indkvarteres i eksisterende senge uden beregning. 1 voksen eller større barn kan indkvarteres i en ekstra seng for AED 150 per nat, per person. Gratis! 1 barn under 2 år kan indkvarteres i barneseng uden beregning.

Skal jeg så bare vælge det værelse, der hvor der står at der højst må bo to voksne og forvente at der er rejseseng til det ene barn og den anden sover hos os i sengen? Eller ihvertfald nævne det under bemærkninger ? Min søgning er jo baseret på 2 voksne + 2 børn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

TNBC

LittleSteps skriver:

Hej,

Jeg skal til at bestille hotel til vores tur til Dubai, og på det ønskede hotel står der: 

Gratis! 1 barn under 12 år kan indkvarteres i eksisterende senge uden beregning. 1 voksen eller større barn kan indkvarteres i en ekstra seng for AED 150 per nat, per person. Gratis! 1 barn under 2 år kan indkvarteres i barneseng uden beregning.

Skal jeg så bare vælge det værelse, der hvor der står at der højst må bo to voksne og forvente at der er rejseseng til det ene barn og den anden sover hos os i sengen? Eller ihvertfald nævne det under bemærkninger ? Min søgning er jo baseret på 2 voksne + 2 børn. 

Skal du ikke skrive hvor gamle børnene er??

Anmeld

8. november 2013

LittleSteps

Jo, det gjorde jeg i søgefeltet. 4 og 0 år. 

Anmeld

8. november 2013

TNBC

LittleSteps skriver:

Jo, det gjorde jeg i søgefeltet. 4 og 0 år. 

Jamen finder den så ikke det værelse der passer til jer. I har jo ingen børn over 12.. så i skal jo bare betale for jer selv. Og så kan i vel få en rejseseng dernede, hvis den ikke allerede stået på værelset vil jeg tro. Men jeg er ikke sikker

Anmeld

8. november 2013

LittleSteps

Yurie skriver:

Jamen finder den så ikke det værelse der passer til jer. I har jo ingen børn over 12.. så i skal jo bare betale for jer selv. Og så kan i vel få en rejseseng dernede, hvis den ikke allerede stået på værelset vil jeg tro. Men jeg er ikke sikker

Ja nemlig. Der stod da jeg gik videre til booking, at jeg kunne nu tilføje under bemærkningsfelt skrive , om vi skal bruge en rejseseng. 

Anmeld

8. november 2013

UnderCover37

LittleSteps skriver:

Ja nemlig. Der stod da jeg gik videre til booking, at jeg kunne nu tilføje under bemærkningsfelt skrive , om vi skal bruge en rejseseng. 

Og det skriver du at I skal, for ellers forventer man nok at begge børnene sover i jeres seng

God tur!

Anmeld

8. november 2013

Hulubulu86

LittleSteps skriver:

Hej,

Ja du vaelger bare det til to voksne og bestiller en rejseseng.
Nyd din ferie hernede, bor her selv og det er dejligt. Hvornaar skal I herned?

Anmeld

8. november 2013

Hulubulu86

Skriv gerne som bemaerkning at I har to boern og hvor gamle de er. Hoteller hernede er meget service-mindede og specielt gode ved boernefamilier saa formentlig faar I to rejsesenge saa (hvis to er ledige)

Anmeld

15. november 2013

LittleSteps

UnderCover35 skriver:

Og det skriver du at I skal, for ellers forventer man nok at begge børnene sover i jeres seng

God tur!

Jeps og det gjorde jeg og alt er som det skal være. Den ene sover med os i sengen, den anden i rejseseng

Anmeld

15. november 2013

LittleSteps

UmmA skriver:

Skriv gerne som bemaerkning at I har to boern og hvor gamle de er. Hoteller hernede er meget service-mindede og specielt gode ved boernefamilier saa formentlig faar I to rejsesenge saa (hvis to er ledige)

Ej, jamen det vil jeg da gøre så Der er intet at miste ved at spørge.

Vi skal afsted i næste uge

Tak skal du have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.