Hvad må der komme i genbrugscontaineren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2013

CroQuis

Vi alle har vel en grøn genbrugscontainer efterhånden?

Men herhjemme er vi lidt uenige om der må komme fx indpakning fra slik i poser (alm. slikblandinger), chipsposer, indpakning fra kiks, bøtter/dåser fra diverse indpakning af kager, kartoner fra mælk og juice..

Jeg mener jo ikke at overstående må komme i, selvom det er plastik, papir, pap osv, da der kan være rester af madvarer i, men min mand mener godt det må.. 

Så hvad siger i?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

mch

CroQuis skriver:

Vi alle har vel en grøn genbrugscontainer efterhånden?

Men herhjemme er vi lidt uenige om der må komme fx indpakning fra slik i poser (alm. slikblandinger), chipsposer, indpakning fra kiks, bøtter/dåser fra diverse indpakning af kager, kartoner fra mælk og juice..

Jeg mener jo ikke at overstående må komme i, selvom det er plastik, papir, pap osv, da der kan være rester af madvarer i, men min mand mener godt det må.. 

Så hvad siger i?? 

det som er på billedet til højre er jo bl.a. et morgenmadspakke men sammentidig står der det skal være rent det man smider i, så hvis man kan se madrester på det man skal have smidt ud ville jeg ikke smide det i, men hvis man ikke kan se rester ville jeg smide det i 

Anmeld

8. november 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvis der er synlige madrester på, så kan man lige hurtigt vaske dem af.

Det kan man selvfølgelig bare ikke med al affald. Hvis man ikke lige kan fjerne de synlige madrester, så ville jeg ikke putte den i genbrugscontaineren. 

Anmeld

8. november 2013

L&V

Alt det du nævner må gerne komme der i

Anmeld

8. november 2013

CroQuis

Tak for svar 

Det vil sige at sådan noget som pizzabakker, skal ikke i, da de ofte indeholder lidt snask fra tomatsovsen og lign  

Men alt andet der ser rent ud, må gerne komme i så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.