den perfekte gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
8 svar
2 synes godt om
8. november 2013

Anonym trådstarter

ja julen er jo snart over os

og jeg er ved at finde ud af hvad jeg skal give min dejlige kæreste i gave, men jeg er fuldkommen lost
han ønsker sig mest bare værktøj

MEN det har jeg bare givet ham så meget af sååå nu ville jeg gerne give ham noget mere spicelt direkte fra hjertet, men hva?

han går IKKE med smykker , så det er no go

han går ikke op i noget spicelt tøj, så det er jo heller ikke fedt

han elsker sin MC , men alt tøj og sådan til det formål, er bare så sindsygt dyrt så det siger min pung nej til plus han også egentligt har det meste

jeg har et max på 1000 kr. ca. til ham

hjælp tøser, er der nogen derude der har nogen ideer????

vi kan ikke tage på en tur udelands, for ingen af os har pas, så hvis vi skal have pas, sååå bliver det hurtigt vildt dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

Giraffen

Anonym skriver:

ja julen er jo snart over os

og jeg er ved at finde ud af hvad jeg skal give min dejlige kæreste i gave, men jeg er fuldkommen lost
han ønsker sig mest bare værktøj

MEN det har jeg bare givet ham så meget af sååå nu ville jeg gerne give ham noget mere spicelt direkte fra hjertet, men hva?

han går IKKE med smykker , så det er no go

han går ikke op i noget spicelt tøj, så det er jo heller ikke fedt

han elsker sin MC , men alt tøj og sådan til det formål, er bare så sindsygt dyrt så det siger min pung nej til plus han også egentligt har det meste

jeg har et max på 1000 kr. ca. til ham

hjælp tøser, er der nogen derude der har nogen ideer????

vi kan ikke tage på en tur udelands, for ingen af os har pas, så hvis vi skal have pas, sååå bliver det hurtigt vildt dyrt

jeg købte engang en nøglering til min kæreste hvor jeg havde fået producenten til at indgravere et billede af os to og en lille tekst på bagsiden med vores års-dato - tror ikke jeg kom af med mere end 200 kr og den var meget fin og han har den jo altid på sig den blev han rigtig glad for

så kan den hænge i hans motorcykel-nøgle

Anmeld

8. november 2013

Fuglemor

Sidste år fik min mand et par lækre hjemmesko. Han havde længe ønsket sig nogen og jeg tænkte han skulle have et par ordentlige. Tror jeg gav 500 kr. Han elsker dem o har dem selvfølgelig på hver dag.

Anmeld

8. november 2013

Billemyre

Kan han lide musik? Hvad med koncertbilletter?

Film eller spil..?

Eller evt. et gavekort til en oplevelse - måske til noget med fart på
Man kan f.eks. købe en tur på en bane i en lynhurtig sportsvogn.
Jeg købte for nogle år siden et gavekort til min mand, til en stor prof. flysimulator, da han som helt ung drømte om at blive jægerpilot.

Ellers er der jo også det "gode gamle" klippekort:
Lav et klippekort med 10 klip - hvert klip står så for en ting, du selv vælger. Det kan være en tur i biografen til en film efter eget valg, en lækker middag, en gang massage, en aktivitet han selv vælger, en særlig ydelse i soveværelset, eller lign.
Så kan han indløse en masse dejlige oplevelser.

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg købte engang en nøglering til min kæreste hvor jeg havde fået producenten til at indgravere et billede af os to og en lille tekst på bagsiden med vores års-dato - tror ikke jeg kom af med mere end 200 kr og den var meget fin og han har den jo altid på sig den blev han rigtig glad for

så kan den hænge i hans motorcykel-nøgle

det har jeg haft givet ham før men den er bare blevet til pynt i stuen da han ikke er meget for sådan noget på hans nøgler, alle hans nøgler ligger hver for sig

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Sidste år fik min mand et par lækre hjemmesko. Han havde længe ønsket sig nogen og jeg tænkte han skulle have et par ordentlige. Tror jeg gav 500 kr. Han elsker dem o har dem selvfølgelig på hver dag.

det fik han bare i hyggegave sidste måned da hans andre hjemmefutter var gået helt i stykker

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Film eller spil..?

Jeg købte for nogle år siden et gavekort til min mand, til en stor prof. flysimulator, da han som helt ung drømte om at blive jægerpilot.

Lav et klippekort med 10 klip - hvert klip står så for en ting, du selv vælger. Det kan være en tur i biografen til en film efter eget valg, en lækker middag, en gang massage, en aktivitet han selv vælger, en særlig ydelse i soveværelset, eller lign.

film er no go da han ikke ejer en eneste film eller CD, han henter det hele ned , og så ser vi det igennem en computer der er tilknyttet fjernsynet ..

og et oplevelses kort er nok heller ikke en ide da han allerede har et gavekort til en F16 simulator , som han fik tilbage i 2010, det er endnu ikke brugt

han er i det hele taget ikke sådan en rigtigt drengerøv, han er meget nede på jorden og holder mere af hygge og afslapning

jeg må vist dreje mere i tankerne hvad der kunne være perfekt for ham

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Film eller spil..?

men det der klippekort kunne måske være en ide jeg kunne kigge efter hehe

må tænke mig om smill

Anmeld

8. november 2013

Billemyre

Anonym skriver:

men det der klippekort kunne måske være en ide jeg kunne kigge efter hehe

må tænke mig om smill

Ja, det er da i hvert en total hyggelig gave

Hmm.. Ja, han er da lidt svær. Men det lyder fuldstændig som min mand! Han er også mest til hjemlig hygge (og ejer også en MC, hehe), og har hverken behov for nyt tøj, eller andre deciderede ting.
Dog ser og ejer han (vi) rigtig mange film, så han har trods alt altid en masse af den slags ønsker, meeeen det bliver altså lidt kedeligt altid at skulle give ham det!

Jeg har efterhånden gjort det til en vane, hele året, at skrive ned ligeså snart han nævner en eller anden ting, han mangler eller synes er sjov... Og så ellers håbe, han ikke selv har købt det, når vi når jul og fødselsdag!

Jeg håber, du finder noget godt til ham God jagt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.