Mega rygsmerter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. november 2013

Anonym trådstarter

Efter operationen for 1 uge siden har jeg voldsom ondt i ryggen hver dag tager medicin men det hjælper ikke .

Er det normalt man har ond i ryggen ? Og går det over?

Eller gør jeg noget forkert i hverdagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Efter operationen for 1 uge siden har jeg voldsom ondt i ryggen hver dag tager medicin men det hjælper ikke .

Er det normalt man har ond i ryggen ? Og går det over?

Eller gør jeg noget forkert i hverdagen?

Nu fik jeg godt nok ikke ks, men havde sindssygt ondt fordi min krop havde et kæmpe svej men ingen tyk mave mere. Så det skulle lige så stille til at rette sig ud.

Anmeld

8. november 2013

Mother-love

Jeg har fået pks. Og havde også lidt ondt i ryggen efter jeg havde født. Men tror ikke det har noget med Ks at gøre. Tror det har noget at gøre med at din ryg lige skal sætte sig på plads igen. For man har jo gået med stor vægt på maven længe.

Men hvis det forsætter meget længere end en uges tid mere ville jeg nok lige kontakte lægen.

Men tror ikke du skal være bekymret.

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Jeg har fået pks. Og havde også lidt ondt i ryggen efter jeg havde født. Men tror ikke det har noget med Ks at gøre. Tror det har noget at gøre med at din ryg lige skal sætte sig på plads igen. For man har jo gået med stor vægt på maven længe.

Men hvis det forsætter meget længere end en uges tid mere ville jeg nok lige kontakte lægen.

Men tror ikke du skal være bekymret.

Ej det har i nok ret i , havde jeg slet ikk tænkt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.