er der andre? (gravid udenfor livmoderen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

oo

Jeg sidder her og tænker på, om der mon er andre der har været gravide udenfor livmoderen og kan/vil fortælle lidt om hvordan kroppen kom sig efterfølgende og så videre?

Jeg var gravid udenfor livmoderen i januar og fik det fjernet ved en operation på OUH da jeg var 8+1. jeg syntes det har været rigtig svært at komme igennem psykisk og fysisk er min krop HELT forandret, hvilket gør det endnu sværere at finde mig til rette i mig selv igen.

(jeg skriver herinde for at nå flest muligt og der er ikke rigtig nogen andre grupper som passer beskrivelsen helt...så jeg håber indlægget får lov at stå)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

oo

fines der virkelig ikke andre herinde i dette kolossale forum??

Anmeld

27. juli 2009

Mai Maria

Tjuhl skriver:

fines der virkelig ikke andre herinde i dette kolossale forum??

Hej Tjuhl

Jeg kan lige forestille mig du føler dig ene og alene i verden...

Jeg har dog ikke haft en graviditet udenfor livmoderen, men har været normalt gravid i op til 13. uge, hvor det så døde for mig... - min krop er heller aldrig blevet den samme igen...
Hvis du kan bruge det til noget at snakke med mig, selvom vores erfaringer ikke er helt ens, er du velkommen til at skrive til mig.

Knus og tanker
Mai

Anmeld

28. juli 2009

oo

hej!
tak for svar - ja jeg føler mig lidt palle alene i verden, faktisk er jeg overrasket over at der slet ikke er andre herinde der har prøvet det...

men tak fordi du svarede! din historie er da også grum, øv, at nogle af os skal igennem det

hvordan er du kommet videre (hvis du er det), når din krop er helt forandret? jeg blir ved og ved at bløde. dvs, jeg begynder nu fast at bløde en smule op til halvanden uge før forventet mens, så bløder jeg frem til mens, hvor jeg så styrtbløder i 3 dage og så er der gået omkring 14 dage, hvor jeg har blødt i en eller anden forstand. jeg er jo i fertilitetsbehandling, men selv når jeg ikke får hormoner, så er min cyklus sådan nu. min læge på klinikken siger, at det er heeeeelt normalt, men det føles jo ikke særlig normalt overhovedet ... har du oplevet det samme?

(sorry, nu vælter det bare ud, fordi der er en der måske kan forstå!)

Anmeld

28. juli 2009

Nanna1985

Tjuhl skriver:

Jeg sidder her og tænker på, om der mon er andre der har været gravide udenfor livmoderen og kan/vil fortælle lidt om hvordan kroppen kom sig efterfølgende og så videre?

Jeg var gravid udenfor livmoderen i januar og fik det fjernet ved en operation på OUH da jeg var 8+1. jeg syntes det har været rigtig svært at komme igennem psykisk og fysisk er min krop HELT forandret, hvilket gør det endnu sværere at finde mig til rette i mig selv igen.

(jeg skriver herinde for at nå flest muligt og der er ikke rigtig nogen andre grupper som passer beskrivelsen helt...så jeg håber indlægget får lov at stå)

Jeg har selv oplevet en graviditet udenfor livmoderen. Hele mit forløb har været GANSKE FORFÆRDELIGT... Vi kan skrive privat sammen om det, hvis du har lyst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.