Jesperhus??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

Heidi.

Har i været der?? Vi skal derover her næste fredag, men vi ved ikke hvad der venter os.. Er det et godt sted for børn?? Og hva hvis det nu regner... Er der så noget man kan få tiden til at gå med??

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

Harfeletten

Jesper Hus er fantastisk ! 
Der er jo en blomsterpark, med de flotteste blomster og nogle forlystelser.
Så er der badeland, inde og ude - Der er bowlinghal, og legepladser, plus en kæmpe hal med tennisbaner og legeland

Glæd jer, og rigtig god tur

Anmeld

24. juli 2009

Heidi.

Harfeletten skriver:

Jesper Hus er fantastisk ! 
Der er jo en blomsterpark, med de flotteste blomster og nogle forlystelser.
Så er der badeland, inde og ude - Der er bowlinghal, og legepladser, plus en kæmpe hal med tennisbaner og legeland

Glæd jer, og rigtig god tur

Ok, det lyder fedt.. Vores piger glæder sig osse rigtig meget.. Vi plejer at kører til Lalandia, i nogle dage, men i år ville vi så prøve noget nyt Vi skal være der i 7 dage, så dejligt at der er så meget at lave..

Kh Heidi

Anmeld

24. juli 2009

Lone Jakobsen

jeg har kun været i selve blomsterparken....så har ikke prøvet hverken badeland eller bowling.
men selve blomsterparken synes jeg ikke er noget specielt. vi har været der nogle gange med de 4 store.....og det er nok mest os voksne der synes det er helt specielt. fordelen er dog at der er aktiviteter både ude og inde, så den danske sommer er ingen hindring.
jeg vil dog tro at børnene vil opleve at der er mindre at lave hvis de er vant til lalandia.... men jeg er så også virkelig vild med lalandia.....pånær priserne dernede

Anmeld

24. juli 2009

Christopher&Andreas

Heidi-Godsk skriver:

Har i været der?? Vi skal derover her næste fredag, men vi ved ikke hvad der venter os.. Er det et godt sted for børn?? Og hva hvis det nu regner... Er der så noget man kan få tiden til at gå med??

Kh Heidi

hej hej....
ja er der MEGET tit da vi bor 2km derfra min søn på 2år elsker det, det er et rigtig godt sted specielt hvis man har børn vi tager tit madpakker med de har de skønneste steder man kan sidde.....
VARMT ANBEFALES de har masser af aktiviteter og dyr også.....

knus gitte 35+3 og christopher som elsker jesperhus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.