Dilemma !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Idag skulle min datter på 9 have gymnastik i skolen, hun har fået en vorte lignende ting på foden og derfor spurte om hun ikke måtte bade derhjemme. Gym timerne var sidste på dagen så jeg sagde ok og skrev til gymnastik læren at hun ikke skulle bade idag men gjorde det mår hun kom hjem. Jeg skrev ikke grunden da min datter var flov og var ikke til at overtale. Idag kommer hun hjem og fortæller med gråd i stemmen at det blev hun ' tvunget' til og da hun ikke havde et håndklæde måtte hun bare tage tøjet på hvad synes i ? Jeg skal op på skolen og ved ikke om jeg kan styre mig. Hvordan ville i have handlet ?

Hvis der er en seddel med hjemmefra eller mundtlig besked om at barnet IKKE skal i bad på skolen så er det under al kritik at det er forgået og barnet er blevet tvunget til det... hvis man som lærer er uenig må man rette sig efter forældrene, lad barnet springe uden om bad og så derefter tag den med forældrene....

synes andet er respektløs og virkelig et tillids brud! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

C-Dog

Jeg havde forlangt mit barn fik en undskyldning fra læren. Der er absolut ingen der skal tvinge mit barn til noget som helst, mit ord skal respekteres for mit barn er trods alt stadig mit ansvar, skole eller ej! Og hvis noten ikke var fyldestgørende nok for læren kunne hun ta Det op med mig! Nøj en uprofessionel lærer! Øv! Og nu har de andre børn været udsat for smitte pga lærerens idioti? Ihh! Undskyld til mit barn med det samme!

Anmeld

7. november 2013

dpb

Idag skulle min datter på 9 have gymnastik i skolen, hun har fået en vorte lignende ting på foden og derfor spurte om hun ikke måtte bade derhjemme. Gym timerne var sidste på dagen så jeg sagde ok og skrev til gymnastik læren at hun ikke skulle bade idag men gjorde det mår hun kom hjem. Jeg skrev ikke grunden da min datter var flov og var ikke til at overtale. Idag kommer hun hjem og fortæller med gråd i stemmen at det blev hun ' tvunget' til og da hun ikke havde et håndklæde måtte hun bare tage tøjet på hvad synes i ? Jeg skal op på skolen og ved ikke om jeg kan styre mig. Hvordan ville i have handlet ?

uhh, jeg havde helt klart også taget den op med læreren for det der, er bare ikke ok!!!

og hvis læreren så ikke tog mig/det alvorligt så var jeg gået videre op med det...

Men det bedste råd er at tage en dyb indåndning, og så lige høre lærerens version.... Selvom jeg syntes, det virker helt vildt at det har kunne komme så vidt, når nu du havde skrevet til den pågældende lærer og så vil jeg nu mene at hvorvidt du havde skrevet årsag er fuldstændig underordnet, for det skal dit barn da under alle omstændigheder, ikke lide under  forekommer virkelig uproffesionelt 

og helt ærligt tvinge hende i bad når hun intet håndklæde har, så tøjet også bliver vådt, det er da at bede om at barnet så også lige bliver syg, med det vejr vi har nu...

Qnuz

Anmeld

7. november 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Synes det er helt forkasteligt hvis de har tvunget hende i bad, især når du har skrevet hun ikke skulle.

men synes bestemt du skulle have skrevet grunden. 

Anmeld

7. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

fik du snakket med læreren?

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

fik du snakket med læreren?

Er lige kommet hjem. Han var ikke en af lærene der stod for arrangementet men han har time imorgen. Jeg dukker simpelthen op og forlanger en forklaring.

Anmeld

7. november 2013

bøllen

Anonym skriver:

må nok indrømme jeg var blevet PÆNT GAL . Det er ikke iorden , hun havde seddel med . Og tvinge hende i bad , derefter i tøjet UDEN at blive tørret det ski ikke iorden

Anmeld

7. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Er lige kommet hjem. Han var ikke en af lærene der stod for arrangementet men han har time imorgen. Jeg dukker simpelthen op og forlanger en forklaring.

forstår jeg godt.

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

må nok indrømme jeg var blevet PÆNT GAL . Det er ikke iorden , hun havde seddel med . Og tvinge hende i bad , derefter i tøjet UDEN at blive tørret det ski ikke iorden

Jeg er også gal og ked af det på min datters vegne....

Anmeld

10. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg er også gal og ked af det på min datters vegne....

kom lige til at tænke på dit oplæg og ville da lige høre om du har fået snakket med læreren og hvad der skete.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.