sofa hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
11 svar
2 synes godt om
7. november 2013

mch

Vi har lånt en sofa indtil vi selv finder en vi vil have, men jeg har efterhånden fundet ud af at dem der er til salg der er huller i dem eller også er de meget dyre i forhold til de er brugte. Så er der nogle der har forslag til steder hvor de sælger læder sofaer i god kvalitet men til billige penge? jeg bor i østjylland men mange butikker har jo også bestilling over deres hjemmeside så I er velkommen til også at skrive butikker som er andre steder i landet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Enirt

mch skriver:

Vi har lånt en sofa indtil vi selv finder en vi vil have, men jeg har efterhånden fundet ud af at dem der er til salg der er huller i dem eller også er de meget dyre i forhold til de er brugte. Så er der nogle der har forslag til steder hvor de sælger læder sofaer i god kvalitet men til billige penge? jeg bor i østjylland men mange butikker har jo også bestilling over deres hjemmeside så I er velkommen til også at skrive butikker som er andre steder i landet.

Har du kigget på ikeas hjemme side, ved de også sælger læder møbler

Anmeld

7. november 2013

CroQuis

Jeg synes godt man kan finde gode tilbud i diverse salgsgrupper på facebook. Man skal bare holde øjnene åbne og være hurtig når der kommer et godt tilbud 

Anmeld

7. november 2013

dpb

Altså vi købte vores hos www.123lagersalg.dk og har været godt tilfredse

Men kommer jo også an på hvad du mener er billigt

Qnuz

Anmeld

7. november 2013

mch

Enirt skriver:

Har du kigget på ikeas hjemme side, ved de også sælger læder møbler

ja jeg har kigget ved ikea, men synes egentlig de er ret dyre i forhold til f.eks. idemøbler hvor vi har fundet en til under 10.000

Anmeld

7. november 2013

mch

CroQuis skriver:

Jeg synes godt man kan finde gode tilbud i diverse salgsgrupper på facebook. Man skal bare holde øjnene åbne og være hurtig når der kommer et godt tilbud 

kan du anbefale nogle grupper? for synes ikke rigtig der kommer noget spændende ind på den side jeg har fundet.

Anmeld

7. november 2013

mch

dpb skriver:

Altså vi købte vores hos www.123lagersalg.dk og har været godt tilfredse

Men kommer jo også an på hvad du mener er billigt

Qnuz

Okay tak for forslaget ved du egentlig hvad de forskellige slags læder ved dem står for? for jeg blev meget forvirret over de hed så meget forskelliget men så ens ud.

Anmeld

7. november 2013

dpb

mch skriver:

Okay tak for forslaget ved du egentlig hvad de forskellige slags læder ved dem står for? for jeg blev meget forvirret over de hed så meget forskelliget men så ens ud.

kan se de har ændret navnene på de forskellige lædertyper siden vi købte... men det er så vidt jeg ved strukturen i dem og hvor slidstærke de er

Nu ved jeg ikke hvor langt i har til en af deres butikker, men vi valgte at tage op til den der er på sjælland... simpelthen også for at kunne mærke de forskellige typer og prøve sofaerne vi endte blandt andet med en anden end den vi havde regnet med hjemmefra, ganske enkelt fordi vi ikke sad godt i den vi havde udset os hjemmefra

den vi endte med er denne, bare med nogle andre ender...det var også en af de ting der var rart, det var at de vejledte en og kom med løsninger, vi kunne f.eks. ikke lide de armlæn/ender der er på den oprindeligt og han viste os så en anden mulighed... tror også jeg har vist den i en anden tråd...

Qnuz

Anmeld

7. november 2013

Menne

Vi har for kort tid siden købt en lædersofa i Danbo møbler. Den var nedsat fra 18.000 til 11.000. Jeg synes ofte de har nogle gode tilbud.

Anmeld

7. november 2013

mch

dpb skriver:

kan se de har ændret navnene på de forskellige lædertyper siden vi købte... men det er så vidt jeg ved strukturen i dem og hvor slidstærke de er

Nu ved jeg ikke hvor langt i har til en af deres butikker, men vi valgte at tage op til den der er på sjælland... simpelthen også for at kunne mærke de forskellige typer og prøve sofaerne vi endte blandt andet med en anden end den vi havde regnet med hjemmefra, ganske enkelt fordi vi ikke sad godt i den vi havde udset os hjemmefra

den vi endte med er denne, bare med nogle andre ender...det var også en af de ting der var rart, det var at de vejledte en og kom med løsninger, vi kunne f.eks. ikke lide de armlæn/ender der er på den oprindeligt og han viste os så en anden mulighed... tror også jeg har vist den i en anden tråd...

Qnuz

okay mange tak for din hjælp jeg tror jeg vil forslå kæresten at vi skal der ned og kigge en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.