Dåb hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Dåb hvornår?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

829 visninger
3 svar
3 synes godt om
7. november 2013

Hvem?

Vi ville egentlig gerne have holdt dåb den første weekend i Januar, men der er der åbenbart ikke gudstjenste i vores kirke, derfor har jeg to valgmuligheder:

D. 29 December, det eneste minus jeg har her, er at folk jo nok skal så meget i julen i forvejen - men kirken er først kl. 10.15

D. 19 Januar, hmm.... vores søn vokser med lynets hast og jeg er bange for dåbskjolen når at blive for lille, hvis vi venter til han er 4 mdr (hvilket han blir på denne dag) - men her er det allerede kl 9 gudstjenesten starter

Ville i være trætte af, at skulle til barnedåb mellem jul og nytår?

Hjælp....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Aabye

Jeg ville være rigtig træt af at skulle til barnedåb mellem jul og nytår.. SÅ jeg har stemt 19 januar.. 

Dog ville jeg stadig tage aftes hvis jeg blev inviteret til den 29 december.. 

Anmeld

7. november 2013

heidi30

Hej,

jeg har ikke stemt, da jeg ikke synes datoen mellem jul og nytår er så god og som du selv siger er den i januar måske heller ikke god pga. din søns str. 

Kan du ikke vælge en dato tidligere i december? Vi skal selv holde dåb d. 8 dec. Jeg synes nemlig det kunne være hyggeligt med et juletema, men er på den anden side også klar over nogen måske melder afbud pga julefrokoster osv. 

Held og lykke med valg af dato og dåb

Anmeld

7. november 2013

Troldemommi

Vi skal selv holde dåb D 19 januar da jeg ikke vil i december pga diverse julefrokoster, så ville vores gæster måske sidde med tømmermænd søndag morgen i kirken 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.