Emmaljunga barnevogn i læder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.348 visninger
11 svar
4 synes godt om
7. november 2013

Guldet

Hej Piwer

Er der nogen der har en emmaljunga barnevogn i læder?

Og er/var i glade for den? er det praktisk?

Har kig på en brugt i læder, men ved ikke om det er praktisk - eller om der er ulemper ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

K&S

<3 Julebabyen <3 skriver:

Hej Piwer

Har kig på en brugt i læder, men ved ikke om det er praktisk - eller om der er ulemper ved det?

Vi havde en Emmaljunga Mondial combivogn i sort læder, vi var super glade for den og det var rigtig praktisk at kunne tørre den af med en våd klud 

Vi solgte den, da Anton var lige knap 3 år og man kunne ikke se den havde været brugt 

Anmeld

7. november 2013

Guldet

Oki tak for svar.

hvad vil du synes, ville være fair at gi for en Emmaljunga barnevogn i læder, med lift - og tilbehør til?

Anmeld

7. november 2013

Guldet

Ikke flere der har erfaringer med læder vogne?

Anmeld

7. november 2013

Frk. Petersen

K&S skriver:

Vi havde en Emmaljunga Mondial combivogn i sort læder, vi var super glade for den og det var rigtig praktisk at kunne tørre den af med en våd klud 

Vi solgte den, da Anton var lige knap 3 år og man kunne ikke se den havde været brugt 

Det er præcis sådan en vi har snakket om at vi skal have Min kæreste vil bare gerne have den i vanilje farve..

brugte i så lift eller voksi?

Anmeld

7. november 2013

Carina:-)

Har den i creme,og den er supernem at holde.

Gier den en omgang indimellem med sæbespåner og den er lækker og fin .

Anmeld

7. november 2013

StineC

Vi har købt Big Star Supreme i creme og jeg elsker den. har dog ingen erfaringer med den endnu da jeg først har termin til februar. Men jeg er ret sikker på at den er alle pengene værd og den føles super lækker i materialerne. Det var den første barnevogn vi så og selvom vi også har kigget på mange andre vogne så var det stadig den vi vendte tilbage til.
Dog bryder jeg mig ikke om de nye farver

Anmeld

7. november 2013

Francisca

Hej Piwer

Jeg har en nitro City klapvogn i det der letterette som de kalder det i mørk brun. Er glad for den. 

købte først en i hvid da jeg var helt forelsket i den! Men en dag da jeg kom en hvid pose med små røde soldater på op i klapvognen havde jeg en totalt misfarvet lyderød klapvogn og posen var der i 5 min pga min datter ikke lige gad side der og jeg ikke kunne have poser og barn på armen. Emmaljunga mente ikke at det var deres problem og at klapvognen var ikke beregnet til poser så det var min egen skyld. Heldigvis var forretningen hvor jeg havde købt vognen søde og byttede den til anden farve da de ikke ville give emmaljunga medhold i sagen. Jeg er glad for vognen men køber ALDRIG emmaljunga igen efter den opførelse. 

Anmeld

7. november 2013

Carina:-)

Francisca skriver:

Jeg har en nitro City klapvogn i det der letterette som de kalder det i mørk brun. Er glad for den. 

købte først en i hvid da jeg var helt forelsket i den! Men en dag da jeg kom en hvid pose med små røde soldater på op i klapvognen havde jeg en totalt misfarvet lyderød klapvogn og posen var der i 5 min pga min datter ikke lige gad side der og jeg ikke kunne have poser og barn på armen. Emmaljunga mente ikke at det var deres problem og at klapvognen var ikke beregnet til poser så det var min egen skyld. Heldigvis var forretningen hvor jeg havde købt vognen søde og byttede den til anden farve da de ikke ville give emmaljunga medhold i sagen. Jeg er glad for vognen men køber ALDRIG emmaljunga igen efter den opførelse. 

Men det er da ikke Emmaljungas skyld at posen smittede af??

Anmeld

7. november 2013

K&S

Oki tak for svar.

hvad vil du synes, ville være fair at gi for en Emmaljunga barnevogn i læder, med lift - og tilbehør til?

Vi solgte vores kombivogn inkl. quadrolift og "exclusive" pusletaske til 4.500 kr. 

Den havde altid stået på overdækket altan ved brug og ellers indenfor, så den havde minimal rust 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.