Ingen at snakke med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. november 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ååhh sidder lige nu og venter på at manden enten ringer eller skriver eller kommer hjem efter han er afsted hos lægevagten...

dagen har ellers bare været så god... først fik jeg en køkkenmaskine i for tidlig julegave som jeg har ønsket mig i over 3 år.. så gik sønnen på potten og lavede stort 2 gange oven i købet hvor er jeg bare stolt af ham

og så slutter dagen med en kæreste der klager over smerter i venstre ben, kvalme, svimmelhed, hovedpine og trykken for brystet samt at han føler sig forpustet bare ved at rejse sig fra sofaen...

lægevagten beder ham kommer derop så han er selv kørt på hospitalet der ligger 5-10 mins kørsel fra os af...

Han har lige skrevet at han er på vej hjem....

HADER at sidde her og ikke have nogen at kunne ringe til eller skrive til der kunne hjælpe ham frem og tilbage eller kunne være hos sønnen på 2 der sover mens jeg tog med så han ikke kørte alene afsted...

havde bare brug for at lufte det et eller andet sted...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Kløver

Håber han er okay

Anmeld

7. november 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Maja84 skriver:

Håber han er okay

tak

Han fik af vide at det var stress...

de målte blodtryk og hjerterytme og alt fysiskt var fint...

det er rent psykiskt...

han er lige stoppet med sin depressionsmedicin...

og oven i kommer at vi de sidste par ddage har haft travlt med at prøve at få styr på hjemmet med de sidste ting inden d. 13 hvor der kommer sundhedsplejersker på besøg for at lege med vores søn og vurdere hans udvikling...

og så er der alt muligt økonomisk ubalance....

sys bare puha var virkelig bange da han nævnte det med trykken for brystet også...

min far har lige været indlagt for nyligt med blodprop i benet så er ret OBS på tegn på det og hans egen far har haft hjerneblødninger som følge af stress... Så han skal passe på...

Anmeld

7. november 2013

Kløver

Wampires skriver:

tak

Han fik af vide at det var stress...

de målte blodtryk og hjerterytme og alt fysiskt var fint...

det er rent psykiskt...

han er lige stoppet med sin depressionsmedicin...

og oven i kommer at vi de sidste par ddage har haft travlt med at prøve at få styr på hjemmet med de sidste ting inden d. 13 hvor der kommer sundhedsplejersker på besøg for at lege med vores søn og vurdere hans udvikling...

og så er der alt muligt økonomisk ubalance....

sys bare puha var virkelig bange da han nævnte det med trykken for brystet også...

min far har lige været indlagt for nyligt med blodprop i benet så er ret OBS på tegn på det og hans egen far har haft hjerneblødninger som følge af stress... Så han skal passe på...

Så har i også meget om ørerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.