den lille kemiker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.318 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2013

Kay

min fætter, en dreng der snart bliver 12 år, han elsker opfindelser, robotter, kemi, naturvidenskab, at lave små forsøg der hjemme... 

hvad kan man give ham i gave??? er virkelig lorst... er der en bog om hjemme forsøg der bare er et musthave??? eller et kemi sæt eller???

jeg har altid været den seje kusine der kom med den super fede gave som næsten aldig stod på ønske sedlen... men efter han er blevet større er det godt nok blevet sværre 

i jule gave giver vi ham en tur, med os på eksperimentarium... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

serinasmor

Kay skriver:

min fætter, en dreng der snart bliver 12 år, han elsker opfindelser, robotter, kemi, naturvidenskab, at lave små forsøg der hjemme... 

hvad kan man give ham i gave??? er virkelig lorst... er der en bog om hjemme forsøg der bare er et musthave??? eller et kemi sæt eller???

jeg har altid været den seje kusine der kom med den super fede gave som næsten aldig stod på ønske sedlen... men efter han er blevet større er det godt nok blevet sværre 

Min hjerne knirker lige lidt ..

D... IT Jeg kan ikke huske hvad det hedder ...

men LEGO har en "black box" man kan programmere med computeren så den bliver en robot sammen med lego teknik ..

De leger med det på ingeniørstudierne

googler gerne - hvis han ikke allerede har sådan en

Anmeld

6. november 2013

serinasmor

serinasmor skriver:

Min hjerne knirker lige lidt ..

D... IT Jeg kan ikke huske hvad det hedder ...

men LEGO har en "black box" man kan programmere med computeren så den bliver en robot sammen med lego teknik ..

De leger med det på ingeniørstudierne

googler gerne - hvis han ikke allerede har sådan en

og så googlede jeg alligevel uden opfordring fordi hjernen ikke kunne slappe af uden at vide det

http://www.lego.com/da-dk/mindstorms/products/ev3/ 31313/

Det er simpelt nok til en 12årig, men nørdet og svært

Anmeld

7. november 2013

Kay

serinasmor skriver:

og så googlede jeg alligevel uden opfordring fordi hjernen ikke kunne slappe af uden at vide det

Tak det kunne godt være en rigtig god ide hvis ik han har en... Må lige spørge hans forældre ;-)

Anmeld

7. november 2013

LilleMie

Kay skriver:

Vi har et par gange givet min kærestes nevø gaver herfra:  http://www.captoy.dk/legetoej/kemi-274/

Anmeld

7. november 2013

Kay

serinasmor skriver:

fik lige kigget nermere... super god ide jeg tror han ville blive vildt glad... men den koster jo over 2000 kr.  så meget giver vi ik lige min fætter for 

Anmeld

7. november 2013

Heidimed lea

hvad med 101 eksperimenter  eller gode bøger

Anmeld

7. november 2013

mch

Kay skriver:

jeg er lidt i tvivl om det er for lidt mindre børn eller om der er lidt for alle aldersgrupper men da jeg var mindre havde vi alle lademanns børneleksikon og det ene af dem var en bog som bare bestod af en masse forsøg, den gang synes jeg den var rigtig god

Anmeld

7. november 2013

Kay

Heidimed lea skriver:

hvad med 101 eksperimenter  eller gode bøger

Den kender jeg ikke... Har du et link? :-)

Anmeld

7. november 2013

Kay

mch skriver:

jeg er lidt i tvivl om det er for lidt mindre børn eller om der er lidt for alle aldersgrupper men da jeg var mindre havde vi alle lademanns børneleksikon og det ene af dem var en bog som bare bestod af en masse forsøg, den gang synes jeg den var rigtig god

Kender den ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.