Hvornår falder navle dimsen af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. november 2013

Anonym trådstarter

Min datter er 6 dage gammel nu og hendes navle er stadig med dimsen i ved ik hvad det kaldes (navlestrengen)

Men skal jeg købe en salve eller gør noget ? Og skal eg vente til den er faldet ud før jeg bader hende ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Min datter er 6 dage gammel nu og hendes navle er stadig med dimsen i ved ik hvad det kaldes (navlestrengen)

Men skal jeg købe en salve eller gør noget ? Og skal eg vente til den er faldet ud før jeg bader hende ?

Den falder af, af sig selv. Du skal ikke gøre noget for at den ryger af. Og du kan sagtens bade barnet selvom den er på, bare sørg for at omådet bliver ordenligt tør igen bagefter.

Anmeld

6. november 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Den falder af, af sig selv

Anthons faldt af da han var 14 dage gammel mener jeg

Og du skal ikke gøre noget for, at den falder af..

Og du kan sagtens bade din datter selvom den er der

Anmeld

6. november 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Du skal ikke gøre noget ved den, bare lade den være og falde af selv  Du kan sagtens bade hende selvom den ikke er faldet af endnu 

Min ældstes faldt af ca. efter en uge og lillebrors faldt af efter 4 dage 

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Tak skal i ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.