Vielsesringe fra Chanti.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.523 visninger
15 svar
13 synes godt om
6. november 2013

TrineMine86

hej derude 

nogle med erfaring fra at købe ringe online fra Chanti.dk? Vi overvejer det nemlig da de er meget billige, men tænker samtidig om det er sikkert og om det "er for godt til at være sandt" ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Lykke:)

TrineMine86 skriver:

hej derude 

nogle med erfaring fra at købe ringe online fra Chanti.dk? Vi overvejer det nemlig da de er meget billige, men tænker samtidig om det er sikkert og om det "er for godt til at være sandt" ? 

Min far og hans kæreste købte deres forlovelsesringe på chanti.dk og de var super flotte!
Jeg har selv købt pandoraled derinde også, og har aldrig haft nogle problemer

Anmeld

6. november 2013

san

Vi har købt vores der og jeg har været super glad for det.. vi har ikke haft nogen problemer.. så hop du bare ud i det

Anmeld

6. november 2013

FrkZier

TrineMine86 skriver:

hej derude 

jeg har aldrig selv købt derfra men har KUN hørt godt om dem OG de har gode anmeldelser på trustpilot

Anmeld

6. november 2013

TrineMine86

Lykke:) skriver:

Min far og hans kæreste købte deres forlovelsesringe på chanti.dk og de var super flotte!
Jeg har selv købt pandoraled derinde også, og har aldrig haft nogle problemer

Super dejligt at høre - 1000 tak 

Anmeld

6. november 2013

TrineMine86

san skriver:

Vi har købt vores der og jeg har været super glad for det.. vi har ikke haft nogen problemer.. så hop du bare ud i det

Super godt at høre, hvordan fandt i frem til str osv? Og passede de da de kom? Købte i guld eller andet?

Anmeld

6. november 2013

TrineMine86

FrkZier skriver:

jeg har aldrig selv købt derfra men har KUN hørt godt om dem OG de har gode anmeldelser på trustpilot

Super,tak for det :-)  ja jeg har ikke engang tjekket trustpilot hehe 

Anmeld

6. november 2013

Morgensol

Hvis nu i vil have nogle lidt mere personlige ringe, så skulle i prøve at se på egeart.dk. Han lavede vores vielsesringe, præcis som vi ønskede dem. Og til en meget billig pris! 

Vi fik 2 14 karat guldringe med en brilliant i min til 3600 kr inkl indgravering.

Det er i hvert fald et kig værd.  

Anmeld

6. november 2013

Janni.

Jeg kan også varmt anbefale dem. Vi fik forlovelsesringe fra dem.

Anmeld

6. november 2013

san

TrineMine86 skriver:

Super godt at høre, hvordan fandt i frem til str osv? Og passede de da de kom? Købte i guld eller andet?

man bestiller en prøveboks, så kommer der et sæt ringe der ligner dem man skal have + nogen ringe til at måle finger str med, og derefter bestiller man de rigtige ringe.. så det var super godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.