overbåren graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

AnthonsMor

BigHope13 skriver:

Ej Føj det var dog også længe at gå og blive sat i gang godt at det er en sjælen historie.

Åh Føj da, kunne meget godt lyde som om han har siddet godt og grundig fast siden du skulle sådan en tur igennem.

Det gjorde han også.. 

Og havde de vidst det, så havde jeg fået et ks i stedet for

Men det gik, og han har det godt, det er jo det vigtigste!

Men endnu vigtigere end min fødsel.....  hvordan har du det i dag!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

BigHope13

AnthonsMor skriver:

Det gjorde han også.. 

Og havde de vidst det, så havde jeg fået et ks i stedet for

Men det gik, og han har det godt, det er jo det vigtigste!

Men endnu vigtigere end min fødsel.....  hvordan har du det i dag!?

det jo nemlig det det gjorde og det er da helt sikkert det vigtigste,

Anmeld

8. november 2013

Wik

BigHope13 skriver:

Ak der kan man bare se hvor stor forskel der er

tror helt sikkert også at det er bedst at lade naturen gå sin gang, og vi har også snakket om herhjemme at lige se tiden an, for har han det godt og jeg har det godt så der jo ingen grund til at fremskynde noget.
Men ved sidste jordemoder tjek var han vokset temmelig godt på kort tid så han er nok lidt over de 4 kg nu. så " tør" nok ikke gå meget længere end en uge. men for dælen der kan heldigvis også nå at ske rigtig meget på en uge af sig selv
vi kan jo også være så heldige at der måske er sket noget inden u undersøgelsen på fredag. Vi krydser ihvertfald fingre selv

Jeg håber der er sket en masse. Jeg snakkede med en kvinde der har fået to kejsersnit, fordi hendes børn blandt andet var lidt over fire kilo. Jeg har selv født en under 3 og en der vejede 4 kilo, og det var meget nemmere at føde den på 4, og jeg høre det faktisk tit, så tror ikke du skal tænke så meget på tallene De passer heller ikke ret tid. Husk og hvil dig, så du rigtig kan tage tilløb til fødslen. Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.