Æl test hjælp nogen der kender disse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

218 visninger
8 svar
2 synes godt om
6. november 2013

Anonym trådstarter

Okay det er såååå vildt det her 

Har trods testning de sidste 6 mdr aldrig fået en positiv test, så fik jeg et råd herinde om at teste flere gange dagligt og yes mand!! Tror den er der.

mener at den nederst er test streg? Men er ikke sikker, så er der nogen der kender disse små tynde strimler som vil være enig i den er positiv? (Billede vender så på hovedet, så øverst på billedet skulle være teststreg)

det så vildt!

vi sexede i dag, skal vi gøre det igen senere eller hvad skal man gøre?? hehe 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Har trods testning de sidste 6 mdr aldrig fået en positiv test, så fik jeg et råd herinde om at teste flere gange dagligt og yes mand!! Tror den er der.

mener at den nederst er test streg? Men er ikke sikker, så er der nogen der kender disse små tynde strimler som vil være enig i den er positiv?

det så vildt!

Kender ikke lige den slags. Men den er positiv

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Kender ikke lige den slags. Men den er positiv

Jaah hvor er det vildt. Så er der æl inden for 24 timer eller hvordan? hvor meget og hvornår sex?

Anmeld

6. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Jaah hvor er det vildt. Så er der æl inden for 24 timer eller hvordan? hvor meget og hvornår sex?

Mener det er 24-36 timer

Jeg ville nok gøre det de næste par dage. SÅ er i dækket ind

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Mener det er 24-36 timer

Jeg ville nok gøre det de næste par dage. SÅ er i dækket ind

tak er så glad, bliver spændene at se om 14 dage 

Anmeld

6. november 2013

Mother-love

Anonym skriver:

mener at den nederst er test streg? Men er ikke sikker, så er der nogen der kender disse små tynde strimler som vil være enig i den er positiv? (Billede vender så på hovedet, så øverst på billedet skulle være teststreg)

det så vildt!

Den er klart positiv. Men hvis det er helt rigtigt er det bedst at sexe imorgen inden det tidspunkt du har testet positivt på idag.
Da æl sker inden for 24 timer fra en positiv test.

God arbejdslyst

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Den er klart positiv. Men hvis det er helt rigtigt er det bedst at sexe imorgen inden det tidspunkt du har testet positivt på idag.
Da æl sker inden for 24 timer fra en positiv test.

God arbejdslyst

Tak 

Men vi havde sex i morges også, tror du det er nok hvis vi ikke når det i morgen? Kan sÆden ikke godt holde sig et par dage i livmoderen?

Anmeld

6. november 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Tak 

Men vi havde sex i morges også, tror du det er nok hvis vi ikke når det i morgen? Kan sÆden ikke godt holde sig et par dage i livmoderen?

Ja tror sagtens du kan blive gravid alligevel. For da jeg blev gravid med Isabella havde vi sex og er faktisk først blevet gravid dagen efter kunne vi komme frem til via terminsberegningen.
Og det var den eneste dage den mdr vi havde sex. Så det kan sagtens lade sig gøre. Men selvom man rammer æl så er det ikke sikkert man bliver gravid. hvis ægget ikke sætter sig fast.
Men fingre for at den er der

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Ja tror sagtens du kan blive gravid alligevel. For da jeg blev gravid med Isabella havde vi sex og er faktisk først blevet gravid dagen efter kunne vi komme frem til via terminsberegningen.
Og det var den eneste dage den mdr vi havde sex. Så det kan sagtens lade sig gøre. Men selvom man rammer æl så er det ikke sikkert man bliver gravid. hvis ægget ikke sætter sig fast.
Men fingre for at den er der

Nej selvfølgeligt. tak for de krydsede fingre, dem kan jeg ikke få for lidt af! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.