Hjælp! Ændringer i SU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
2 synes godt om
6. november 2013

mor88

Hej alle,

håber der er nogen der kan hjælpe mig 

Jeg er på SU og min kæreste, der har været i arbejde, er har nu meldt sig ledig og skal på dagpenge.

Jeg har fået udbetalt normal SU på 5.753 kr, men har i dag fået brev fra dem om at jeg nu får udbetalt 8.051 kr. Hvordan kan det være? Er det en fejl fra deres side, eller har jeg nu pludselig ret til højere SU, da min kæreste er på dagpenge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

mor88

mor88 skriver:

Hej alle,

Jeg er på SU og min kæreste, der har været i arbejde, er har nu meldt sig ledig og skal på dagpenge.

Jeg har fået udbetalt normal SU på 5.753 kr, men har i dag fået brev fra dem om at jeg nu får udbetalt 8.051 kr. Hvordan kan det være? Er det en fejl fra deres side, eller har jeg nu pludselig ret til højere SU, da min kæreste er på dagpenge?

Ingen?

Anmeld

6. november 2013

Babiesontheway

Hej alle,

Kan ikke svare dig, men det lyder spøjst. SU plejer ikke at ændre sig pga nedsættelse af samlever.. su'en kan så vidt jeg ved ikke blive højere end den er, udover hvis man får tillæg el. Lån

Anmeld

6. november 2013

esioul

mor88 skriver:

Hej alle,

du er ikke kommet til at trykke at du vil have SU lån?

Anmeld

6. november 2013

mor88

esioul skriver:

du er ikke kommet til at trykke at du vil have SU lån?

Nej, jeg har slet ikke været inde på siden? Spøjst... jeg må snakke med min vejleder i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.