Stopper pb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
8 svar
1 synes godt om
6. november 2013

Anonym trådstarter

Manden og jeg stopper pb, da det tager på vores energi og kræfter, plus det hårdt følelsesmæssigt, så vi blev enig om at stoppe med at prøve, vi har prøvet i 5 måneder, ved godt det ikke er meget men det hårdt for os. Har ikke haft spiral eller noget som helst 1 år og 1 måned ?? så ved ikke om kroppen stadig prøver at finde sig selv ? Har en normal cyklus så? Nå men nok om det, hvis miraklet sker en dag får i en opdate

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

SD21

Anonym skriver:

Manden og jeg stopper pb, da det tager på vores energi og kræfter, plus det hårdt følelsesmæssigt, så vi blev enig om at stoppe med at prøve, vi har prøvet i 5 måneder, ved godt det ikke er meget men det hårdt for os. Har ikke haft spiral eller noget som helst 1 år og 1 måned ?? så ved ikke om kroppen stadig prøver at finde sig selv ? Har en normal cyklus så? Nå men nok om det, hvis miraklet sker en dag får i en opdate

Vi prøvede i 7 mdr inden der skete noget her og jeg havde ikke været på prævention i tre år da vi gik igang, så det kan desværre godt tage noget tid. Men hvis det tager for hårdt på jer, synes jeg det er en fornuftig beslutning

Anmeld

6. november 2013

Anonym101

Det kan godt tage lang tid, desværre. Nogen er heldige den er der hurtigt. Held og lykke, det kan være når i ikke går og tænker på det at der pludselig dukker en spire op

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Vi prøvede i 7 mdr inden der skete noget her og jeg havde ikke været på prævention i tre år da vi gik igang, så det kan desværre godt tage noget tid. Men hvis det tager for hårdt på jer, synes jeg det er en fornuftig beslutning

Ja, tiden følelses bare så lang,:/
Især når nr 1 bare sagde vupti :-).
Det kan være det måske lykkedes engang om 2 måneder :-).
For os, ??

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

For os, ??

men tak fordi du skrev

Anmeld

6. november 2013

Anonym trådstarter

FebruaryMom skriver:

Det kan godt tage lang tid, desværre. Nogen er heldige den er der hurtigt. Held og lykke, det kan være når i ikke går og tænker på det at der pludselig dukker en spire op

Det håber jeg også, at vi har heldet med os når nu vi ikke prøver mere :-) nr 1 sagde vupti så var der en spirre

Anmeld

6. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Det håber jeg også, at vi har heldet med os når nu vi ikke prøver mere :-) nr 1 sagde vupti så var der en spirre

Der kommer helt sikkert en spire på et tidpsunkt! Held og lykke med det hele

Anmeld

6. november 2013

SD21

Anonym skriver:

For os, ??

Ja, den føles rigtig lang og allermest fordi man er bange for der er noget galt med en, men jeg tror det vigtigste er at fokusere på det man har, for det bliver først hårdt, hvis man fx planlægger sex ned til hvilket tidspunkt og klokkeslæt. (Overdrivelse fremmer forståelsen) :-)

Anmeld

6. november 2013

Papillon

Jeg havde regelmæssige cyklusser fra første måned efter p-pillestop. Alligevel tog det os et år, før det lykkedes. På det tidspunkt havde vi givet op og ventede bare på at kunne kontakte lægen for udredning.

Slap af og nyd hinanden og gør i projektet så meget til et projekt. Det kommer, når det kommer, og pludselig er det bare lykkedes, og man er fuldstændig lykkelig! Det er nemmere sagt end gjort, det ved jeg.

Ønsker alt godt i fremtiden for jer, og snart to fine streger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.