Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lilje82 skriver: Jeg ser også 2 streger.
Jeg ser også 2 streger.
Yay!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Jeg kan godt ane en streg nr 2
Jeg kan godt ane en streg nr 2
Åh hvor jeg håber den er der
Clearblue kan købes på båd apoteket og i matas, og mener prisen er 110,- for én
Jeg brugte også sådan en, men læs lige anvisningen godt inden, for staven skal stå på en bestemt måde når den tænker
Clearblue er noget møg, godt nok viser den gravid eller ikke gravid, men den koster 100 kroner. Du kan se stregen, og du er gravid!Tillykke.
Min første test så sådan ud, også en rsfu, og jeg er 36+0 idag!!!
Anonym skriver: Jeg vil helt sikkert prøve sådan en. Ved du hvor de kan købes henne?
Jeg vil helt sikkert prøve sådan en. Ved du hvor de kan købes henne?
Jeg købte den i matas til 90 kr
SabinaMortensen skriver: Clearblue kan købes på båd apoteket og i matas, og mener prisen er 110,- for én Jeg brugte også sådan en, men læs lige anvisningen godt inden, for staven skal stå på en bestemt måde når den tænker
Øv, har lige været i to forskellige matas'er, og de førte ikke Clear Blue længere... og nu har jeg oven i købet fået kvalme, så nu er jeg taget hjem... Om det er kvalme pga spænding eller graviditet vides ikke!
M&J87 skriver: Clearblue er noget møg, godt nok viser den gravid eller ikke gravid, men den koster 100 kroner. Du kan se stregen, og du er gravid!Tillykke. Min første test så sådan ud, også en rsfu, og jeg er 36+0 idag!!!
Haha, tak! Jeg kan bare mærke at jeg slet ikke tør tro på den er positiv! Så måske smider jeg alligevel 100 kr efter digitaltesten... bare for at få det sort på hvidt
Rødhætte skriver: Jeg købte den i matas til 90 kr
Jeg har lige været i to matas'er, og de førte dem ikke mere
Anonym skriver: Please piger! Giv mig noget feedback på denne test! Kan I se noget? Dette er anden test jeg har lavet på to dage, og begge synes jeg at jeg kan ane en streg.
Please piger! Giv mig noget feedback på denne test! Kan I se noget? Dette er anden test jeg har lavet på to dage, og begge synes jeg at jeg kan ane en streg.
FebruaryMom skriver: Jeg kan godt se en nr. 2 streg. Tillykke!
Jeg kan godt se en nr. 2 streg. Tillykke!
Åh tak! Jeg tør bare slet ikke tro på det endnu!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128