lidt hjælp fra i kloge kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2009

jannie

hej...
kunne da godt lige bruge lidt hjælp fra i kloge kvinder .
er der nogen af jer der har hørt t man ikke må få spinat mens man er gravid ... kom til at diskutere det med en kollega igår som er meget påståelig, og som bestemt ikke mener jeg må spise spinat. jeg er nok klar over alle de her regler med at det ikke må genopvarmes og alt det her, men kvindemennesket mener at jeg nærmest bevidst skader mit stakkels barn, ved at spise det .

nu er jeg jo så kommet i tvivl alligevel. nogen der har læst-hørt at det skulle være skadeligt

hilsen jannie 24+5,
som holder af spinat men jo ikke spiser det i tallerkenvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

oo

må man ikke genopvarme spinat?? det gør jeg da flere gange om ugen  jeg troede kun det var persille man ikke må genopvarme..hmmm....

Anmeld

24. juli 2009

Anja

Du må gerne spise spinat MEN det er rigtigt, at man ikke må genopvarme spinat. Kan ikke huske hvorfor, men det er noget med et giftigt stof der dannes.

Anmeld

24. juli 2009

jannie

det er hvad jeg har fået at vide - persille og spinat. hvis man køber det frossent står der på pakken at man ikke må genopvarme det, men hvor meget man skal lægge i det ved jeg ikke.

men om man må eller ikke må spise det når man er gravid...

jannie

Anmeld

24. juli 2009

Cris

Jeg tror ikke, at der sker noget, hvis du ikke spiser genopvarmet spinat hver dag, men en gang i mellem....

Hvis I kan engelsk er der en lille forklaring her (har jeg lige fundet):

http://www.eufic.org/page/en/faqid/unhealthy-reheat-spinach/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.