Vil I hjælpe mig med min skoleopgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg går på pædagog-seminariet og er ved at lave opgave.

Det handler om støjniveau i institutioner, og vi skal samle informationer fra et socialt netværk.

Det er selvfølgelig 100% anonymt, og skriver ikke nogle af jeres svar direkte ind i opgaven, skriver bare om det samlede billede der tegner sig.

Håber der er rigtig mange der vil svare så jeg kan lave en god opgave  

1. Synes I lydniveauet er højt i jeres børns institution?

2. Er der lavet tiltag i jeres børns institution for at begrænse lydniveauet?

3. Kan man forvente at der kun er småsnak ved bordet når 14 3-6-årige spiser i rum sammen, eller er det naturligt lydniveauet indimellem bliver højt?

4. Kender I til nogle muligheder (f.eks. tekniske) der kan afhjælpe et højt støjniveau?

På forhånd tak for jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

viben

Jeg vil i hvert fald gerne hjælpe. Min søn går i vuggestue.

1) Nej, tværtimod. Jeg havde forventet at 10-12 børn på en stue ville larme meget mere. Måske skyldes det at min søn på halvandet år er en af de ældste pt. Da han begyndte var der flere børnehaveklare drenge, og der var lydniveauet en del højere end det er nu.

2) ikke så vidt jeg ved, men måske er det heller ikke så relevant i en vuggestue fremfor en børnehave.

3) jeg synes det er svært at svare på da jeg ikke selv har et børnehave barn, men umiddelbart vil jeg forvente at lydniveauet automatisk er højt ind i mellem.

4) nej.

Held og lykke med opgaven

Anmeld

5. november 2013

Michella2

Frederikke80 skriver:

Det handler om støjniveau i institutioner, og vi skal samle informationer fra et socialt netværk.

Det er selvfølgelig 100% anonymt, og skriver ikke nogle af jeres svar direkte ind i opgaven, skriver bare om det samlede billede der tegner sig.

3. Kan man forvente at der kun er småsnak ved bordet når 14 3-6-årige spiser i rum sammen, eller er det naturligt lydniveauet indimellem bliver højt?

4. Kender I til nogle muligheder (f.eks. tekniske) der kan afhjælpe et højt støjniveau?

1) nej

2) Det ved jeg ikke, men tror nu heller ikke det er nødvendigt!

3) Jeg synes nu det er meget naturligt lydniveauet kan stige, men når børnene spiser er det vel begrænset hvor meget de kan larme? Jeg tænker her med mad i munden 

4) nej

Anmeld

6. november 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Mange tak til jer der har svaret

Flere der vil hjælpe?

Anmeld

6. november 2013

Bshizzle

Vil da gerne hjælpe 

Selvom min dreng går i DP. 

1/ Nej jeg syntes ikke det er højt.. Men selvfølgelig kan det godt blive højt omkring sove/putte tid. 

2/  Det kan jeg ik svare på.

3/ Der er ik noget at sige til hvis børnene larmer når de spiser.. De alle er samlet og der blir hygget på en anden måde. 

Men i disse tilfælde er der osse voksne omkring bordet til at sige til dem de skal være mere stille. 

4/ Ja.. Men har kun ser dem i Skolerne (f.eks i 0 kl hvor min ene søn gik i). 

Ligner sådan et Øre der lyser grønt og rødt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.