Dette er min gang, meeeen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

EnSødMor

Chris86 skriver:

Det havde jeg i hvert fald gjort
Og hvis dørene (på billedet) er indtil evt børneværelse , ville jeg male sprælske/farvrige højdemålere ved hver dør, tror jeg

Argh.. Desværre... Det er dør til kontor den nederste, nr 2 er badeværelse, og nr 3 dør som man ikke kan se er soveværelse, børneværelset er i den anden ende af gangen hvor den bliver større ;-) mere firkantet, hvis du forstår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Chris86

EnSødMor skriver:

Argh.. Desværre... Det er dør til kontor den nederste, nr 2 er badeværelse, og nr 3 dør som man ikke kan se er soveværelse, børneværelset er i den anden ende af gangen hvor den bliver større ;-) mere firkantet, hvis du forstår.

Ja så løb jeg vist tør for ideer

Anmeld

5. november 2013

Masig

EnSødMor skriver:

Hehe, du lyder som mig... Man tvivler og tvivler, finder en ny ide og 5 min efter en ny ide... Ja, du må Google lidt mere  

Haha præcis... Det er ikke nemt, når man ikke helt har forstand på det...

Anmeld

5. november 2013

Mussen2

Tapeser et stort verdenskort på den ene væg ogmarker de steder ihar været eller drømmer om. Evtmed etbillede af ferien eller lignende.

Anmeld

5. november 2013

Bshizzle

EnSødMor skriver:

Ja... Vi har købt hus og er i fuld gang med at renovere, men jeg er i tvivl om hvad der skal være på væggen til venstre og også den til højre faktisk, vil ikke ha det ser for kedeligt ud.. 

Hvad tænker i? Kom med ideer?  

Gud... I et kort sekundt troede eg lige det var mit gamle hus 

Men gangen der ligner den på en prik! 

Men jeg havde nogle flotte hænge lystager på den ene væg med et maleri imellem.. 

Og et langt spejl på den anden væg... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.