Fingre i halsen og opkast, som en leg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. november 2013

Enirt

Min søn på 10 mdr har dagen i gennem stukket fingre i halsen og har kastet op 5 gange.

Jeg har snakket med SP, hun tænkte at det kunne være tænder, ondt i halsen (han er lidt snottet)

Vaglægen mente at vi skulle se tiden an, han kunne ikke høre noget alarmerende i det jeg sagde.

Min mor og min kæreste mener det er en ny leg. Han har fundet ud af at han kan og derfor gør han det

Men åh hvor jeg synes det er hårdt at han gør det. Det ser jo frygteligt ud når han sidder der og laver opkast lyde og til sidste fremprovokere en opkast.

Er der andre der har oplevet noget ligende eller ved hvad jeg kan gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Enirt

Enirt skriver:

Min søn på 10 mdr har dagen i gennem stukket fingre i halsen og har kastet op 5 gange.

Jeg har snakket med SP, hun tænkte at det kunne være tænder, ondt i halsen (han er lidt snottet)

Vaglægen mente at vi skulle se tiden an, han kunne ikke høre noget alarmerende i det jeg sagde.

Min mor og min kæreste mener det er en ny leg. Han har fundet ud af at han kan og derfor gør han det

Men åh hvor jeg synes det er hårdt at han gør det. Det ser jo frygteligt ud når han sidder der og laver opkast lyde og til sidste fremprovokere en opkast.

Ingen som har nogle gode råd?

op

Anmeld

5. november 2013

Loa

Har aldrig oplevet det, men kan godt forstår du ikke er tryg ved det, for lyder da både voldsomt og ubehageligt

Tænker man på en eller anden måde bliver nødt til at få ham fra det, det kan hverken være sundt eller rart for ham at blive ved

Anmeld

5. november 2013

Enirt

Loa skriver:

Har aldrig oplevet det, men kan godt forstår du ikke er tryg ved det, for lyder da både voldsomt og ubehageligt

Tænker man på en eller anden måde bliver nødt til at få ham fra det, det kan hverken være sundt eller rart for ham at blive ved

Ja synes virkelig det er ubehageligt

Nej det tror jeg heller ikke det er godt , håber der går over i løbet af i morgen.

Ellers må jeg prøve lægen, SP eller vagtlægen igen.

Anmeld

5. november 2013

Loa

Enirt skriver:

Ja synes virkelig det er ubehageligt

Nej det tror jeg heller ikke det er godt , håber der går over i løbet af i morgen.

Ellers må jeg prøve lægen, SP eller vagtlægen igen.

Tror også jeg ville kontakte noget læge halløj hvis det ikke stoppede.

Og god bedring med ham (hvis man kan sige det)

Anmeld

5. november 2013

Holbæktrunten

Enirt skriver:

Det gjorde Noah også omkring den alder... Og det var smadder irriterende - var overbevist om at han gjorde det for sjov og ballade og fordi han havde fundet ud af at han kunne... Var faktisk ikke specielt bekymret.

Jeg sagde nej når han gjorde det, og fjernede hans hænder og forsøgte at distrahere. Efter en tid stoppede han igen, kan dog ikke huske hvor lang tid der gik.

Men jeg var MEGET konsekvent omkring at stoppe ham - det var også altid i spisesituationerne hM gjorde det...

Anmeld

5. november 2013

Mutti2B

Min venindes dreng gjorde det også. Det var en leg for ham og han gjorde det ofte flere gange om dagen. Det stod på i 1 års tid tror jeg det var. De prøvede alt. Tror de til sidst prøvede at ignorere det så han ikke fik den opmærksomhed der var i det.

Anmeld

6. november 2013

TbCp

Det gjorde min datter også. 

Det varede vist et par måneder så syntes hun ikke det var sjovt længere. 

Anmeld

6. november 2013

C-Dog

Det gjorde vores Den store også da hun var omkring 8 til 10 mdr. Jeg stoppede hende hver gang og gav hende noget spændene legetøj og så stoppede hun igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.