Ingen mens...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
5 svar
2 synes godt om
5. november 2013

isabellasmor

Og derfor blodprøve imorgen  Er der nogle der ved hvor lang tid der går før man får svar? Skal ha den taget kl 13.30.. 

Og hvad er jeres erfaringer med mens når man får styret sin cyklus med pergotime og ovitrelle? Er det normalt at gå over tid, eller ser man det sjældent ( når der ikke er tale om graviditet altså ) ?? 

Er 4+1 idag i min cyklus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

WantingBaby2012

isabellasmor skriver:

Og derfor blodprøve imorgen  Er der nogle der ved hvor lang tid der går før man får svar? Skal ha den taget kl 13.30.. 

Og hvad er jeres erfaringer med mens når man får styret sin cyklus med pergotime og ovitrelle? Er det normalt at gå over tid, eller ser man det sjældent ( når der ikke er tale om graviditet altså ) ?? 

Er 4+1 idag i min cyklus 

Tager du progesteron-tilskud?

Hvis du gør/har gjort så går der lige et par dage før man får mens (medmindre man er gravid selvfølgelig)

Jeg  for dig!

Anmeld

5. november 2013

WantingBaby2012

isabellasmor skriver:

Er 4+1 idag i min cyklus 

Altså når man er stoppet med progesteron-tilskuddt, så går der et par dage indtil mens.. 

Det gik vist lidt hurtigt på tasterne før 

Anmeld

5. november 2013

esioul

isabellasmor skriver:

Er 4+1 idag i min cyklus 

Har du ikke prøvet at tage en test?

Jeg har altid fået taget før 8.30 og så er svaret kommet mellem 12-15

Så tror desværre først svaret er klar til dig dagen efter.

Anmeld

5. november 2013

isabellasmor

WantingBaby2012 skriver:

Tager du progesteron-tilskud?

Hvis du gør/har gjort så går der lige et par dage før man får mens (medmindre man er gravid selvfølgelig)

Jeg  for dig!

nej det danner jeg heldigvis selv  (Så er der da noget min krop kan finde ud af) og den sidste blodprøve ( for 8 dage siden) viste et fint tal. Fik i hvert fald en SMS hvor der bare stod at den så fin ud  

Anmeld

5. november 2013

isabellasmor

Har du ikke prøvet at tage en test?

Jeg har altid fået taget før 8.30 og så er svaret kommet mellem 12-15

Så tror desværre først svaret er klar til dig dagen efter.

Altså.. Tog en i forgårs (3+6) .. Den sidste jeg havde .... Havde nemlig fået mens smerter osv, så var sådan set mentalt allerede i næste cyklus. Hvilket jeg nok stadig er, selvom jeg hååååber den er der 

Og den viste en totalt utydelig streg, manden kunne også se den. Men altså. så utydelig så vi ikke kunne afgøre om det var farve i. Og da jeg så havde siddet og vendt og drejet den, så kom der pludselig en streg ved siden af den utydelige, og ja, så smed jeg den jo ud, for så er den jo ugyldig...

Jeg har først mulighed for at komme om eftermiddagen pga manden er på job  Men okay, jeg må væbne mig med lidt mere tålmodighed, eller købe en test i aften og tage den imorgen tidlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.