Desværre så sørgeligt med vores kat. Allergi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
15 svar
6 synes godt om
5. november 2013

Leneur

Vi fik jo den dejligste lille hunkat herinde fra. Vi må desværre konstatere at Silje ikke kan tåle hende og derfor søger hun et nyt hjem, altså katten..
Hun er sød og dejlig, kælen og legesyg, vant til børn, finder sig i alt uden at hvæse eller noget. Elsker at ligge i ske og er meget insisterende når hun lige synes det er madtid, så kommer poten frem og hun puffer til en. Er bare så ked af, at vi skal af med hende, for hold op vi har grint meget af hendes skøre påfund og hendes spurten rundt i hele hytten, eller hendes fange min egen hale-leg. Vil også være så ked af, hvis vi må afsted til dyrlægen med hende, for hun er jo kun 1 år, sund og rask og fuld af vidunderligt liv.
Nogen der vil overtage hende?
Alt medfølger jo HELT gratis. Skal afhentes i Skanderborg, da jeg ikke selv har bil. Håber så meget der er nogen der vil. For hun er en lækker katmis og der er meget glæde i hende.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Nurhhh hvor er hun skøn. Ville ønske at jeg ikke boede i lejlighed

Anmeld

5. november 2013

Leneur

Aisha skriver:

Nurhhh hvor er hun skøn. Ville ønske at jeg ikke boede i lejlighed

Ja hun er nemlig lækker. Må i ikke have husdyr? Vi bor også i lejlighed..

Anmeld

5. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Leneur skriver:

Ja hun er nemlig lækker. Må i ikke have husdyr? Vi bor også i lejlighed..

Nej, vi må have fugle :p de er bare ikke så spændende...

Anmeld

5. november 2013

Sisse Vinther

Leneur skriver:

Vi fik jo den dejligste lille hunkat herinde fra. Vi må desværre konstatere at Silje ikke kan tåle hende og derfor søger hun et nyt hjem, altså katten..
Hun er sød og dejlig, kælen og legesyg, vant til børn, finder sig i alt uden at hvæse eller noget. Elsker at ligge i ske og er meget insisterende når hun lige synes det er madtid, så kommer poten frem og hun puffer til en. Er bare så ked af, at vi skal af med hende, for hold op vi har grint meget af hendes skøre påfund og hendes spurten rundt i hele hytten, eller hendes fange min egen hale-leg. Vil også være så ked af, hvis vi må afsted til dyrlægen med hende, for hun er jo kun 1 år, sund og rask og fuld af vidunderligt liv.
Nogen der vil overtage hende?
Alt medfølger jo HELT gratis. Skal afhentes i Skanderborg, da jeg ikke selv har bil. Håber så meget der er nogen der vil. For hun er en lækker katmis og der er meget glæde i hende.

Øv for pokker... Kommer fra Ribe af, men kunne ellers tilbyde hende et landliv med 3 små killinger

Anmeld

5. november 2013

Bshizzle

Der er en FB gruppe der hedder " Gratis Hunde og Katte søger nyt hjem ".

Der er virkelig mange der støtter op og hjælper gratis dyr med at få et nyt hjem i heeeeleeeee landet 

Håber i finder et godt nyt hjem til den... 

Den ser forresten utrolig sød og skøn ud! 

Anmeld

5. november 2013

Leneur

Sisse Vinther skriver:

Øv for pokker... Kommer fra Ribe af, men kunne ellers tilbyde hende et landliv med 3 små killinger

Ja det var da noget af et stykke vej men giver da gerne lidt mad og drikke for turen herop. Det lyder jo ellers som et dejligt natteliv...

Anmeld

5. november 2013

Leneur

Leneur skriver:

Ja det var da noget af et stykke vej men giver da gerne lidt mad og drikke for turen herop. Det lyder jo ellers som et dejligt natteliv...

Katteliv og ikke natteliv...

Anmeld

6. november 2013

Sisse Vinther

Leneur skriver:

Vi har desværre ikke de store penge.
Men jeg vil give budskabet videre, ligge et opslag på facebook.

Anmeld

6. november 2013

Sisse Vinther

Hvor meget udstyr følger der med?
Kattebakke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.