Hvornår skal vi flytte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
2 synes godt om
5. november 2013

Sandratoft

Vi flytter i en to værelses lejlighed i næste måned, og jeg skal føde til juni. Hvor længe kan vi blive boende før vi skal flytte til en større lejlighed? 

Hvornår plejer den lille at få sit eget værelse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

stjernehimmel

Sandratoft skriver:

Vi flytter i en to værelses lejlighed i næste måned, og jeg skal føde til juni. Hvor længe kan vi blive boende før vi skal flytte til en større lejlighed? 

Vi boede i en 2'er til hende af min var ca 2, så havde hun virkelig behov for eget værelse.... 

Anmeld

5. november 2013

ano14316

Her har Magnus først fået eget værelse som 22 mdr jeg mener også først det er nu han har kunne have glæde af det..

Anmeld

5. november 2013

FrkZier

Sandratoft skriver:

altså med lidt god vilje kan i sagtens dele værelse til baby er ca 2år - men tror det ville være rarest for alle omkring de 1,5år ca

Anmeld

5. november 2013

lineog4

Vi boede i en 3 værelset med min mands store dreng da vores datter blev født. Dvs vi havde en stue, han havde et værelse og hun var inde sammen med os. Jeg kan huske jeg var lidt ked af jeg ikke kunne indrette - men det var mest fordi jeg elsker at gå og indrette.

vi flyttede i noget større da hun var 2 år og 4 mnd, hun fik sit eget værelse, dog var det med åben dør til vores værelse og hun endte i vores seng alligevel (kan hun såmænd stadig og hun er 10), og legede kun på sit værelse hvis vi gik der ind ellers var hun i stuen med de ting hun fik slæbt med. 

drengene har slet ikke eget værelse og får det ikke - de må dele og stadig er det meste leg nok i stuen stadigvæk...

Behovet for noget større var de voksnes behov især mit fordi jeg fylder med symaskiner, bøger og og og - børnene de kunne bo på et frimærke

Anmeld

5. november 2013

salix

her bor vi en 4 værelses lejlighed med 3 børn så vi sover i stuen mens børnene har hvert deres værelse ( ikke at de bruger det ) og de er 11, 9 og 7 år... vi arbejder på en lille mere og har ingen planer om at flytte bare fordi der skulle komme en mere... det er forældernes behov det der med mange værelser jeg kender flere hvor hele familien sover i et rum stadig også selv om deres børn er over 15

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.