Min mand er typen der aldrig ønsker sig noget... Andet end store dyre ting som en cykel til 7000 kr... Og det rækker julegave budgettet ikke rigtig til... Så jeg overvejede at jeg ville give ham billetter til noget standup... Til os to og en barnepige til Elna og så en hygge middag... Men det er jo lige så meget en gave til mig selv tænker jeg... Ville det være en god julegave?
Jeg fik for nogle år siden et hotelophold af min kæreste i julegave... Og ja det var jo meningen han skulle med, men jeg synes nu det var en super romantisk gave, og blev virkelig glad for den, og vi havde en rigtig god forlænget weekend i Tyskland 
Så ja jeg kunne sagtens finde på at give sådan en gave, hvis jeg vidste at manden var glad for stand up (har faktisk gjort det til hans fødselsdag et år, og han blev vældig glad for den).... Ellers kunne man jo sige at han selv kunne vælge hvem han ville have med... Jeg gav min kæreste et gavekort til ølsmagning i fødselsdagsgave et år, og der var det jo oplagt at tage en ven med, og de havde også en super hyggelig tur...
Generelt synes jeg oplevelser er en god gave, når man ikke rigtigt ønsker sig noget mere håndgribeligt.... 
Anmeld