en god julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
11 svar
8 synes godt om
5. november 2013

Kay

Min mand er typen der aldrig ønsker sig noget... Andet end store dyre ting som en cykel til 7000 kr... Og det rækker julegave budgettet ikke rigtig til... Så jeg overvejede at jeg ville give ham billetter til noget standup... Til os to og en barnepige til Elna og så en hygge middag... Men det er jo lige så meget en gave til mig selv tænker jeg... Ville det være en god julegave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

incognito

Jeg har før givet min kæreste billetter til stand-up shows - en til mig og en til ham. Det har fungeret helt fint, så det synes jeg, at du sagtens kan
Jeg synes desuden, at det er en rigtig god gave - for jeg har nemlig også en kæreste, der aaaaldrig ønsker sig noget.

Anmeld

5. november 2013

Bshizzle

Kay skriver:

Min mand er typen der aldrig ønsker sig noget... Andet end store dyre ting som en cykel til 7000 kr... Og det rækker julegave budgettet ikke rigtig til... Så jeg overvejede at jeg ville give ham billetter til noget standup... Til os to og en barnepige til Elna og så en hygge middag... Men det er jo lige så meget en gave til mig selv tænker jeg... Ville det være en god julegave?

Er det ikke tanken der tæller..? 

Så syntes jeg han skulle være utrolig glad for overhovedet at få en gave! 

Og den ide du har lyder meget god og gennemtænkt 

Anmeld

5. november 2013

Masig

Jeg fik for nogle år siden et hotelophold af min kæreste i julegave... Og ja det var jo meningen han skulle med, men jeg synes nu det var en super romantisk gave, og blev virkelig glad for den, og vi havde en rigtig god forlænget weekend i Tyskland 

Så ja jeg kunne sagtens finde på at give sådan en gave, hvis jeg vidste at manden var glad for stand up (har faktisk gjort det til hans fødselsdag et år, og han blev vældig glad for den).... Ellers kunne man jo sige at han selv kunne vælge hvem han ville have med... Jeg gav min kæreste et gavekort til ølsmagning i fødselsdagsgave et år, og der var det jo oplagt at tage en ven med, og de havde også en super hyggelig tur...

Generelt synes jeg oplevelser er en god gave, når man ikke rigtigt ønsker sig noget mere håndgribeligt.... 

Anmeld

5. november 2013

Karla

Kay skriver:

Jeg gav min mand to billetter til stand-up sidste år. Han sagde det var den bedste gave han nogensinde havde fået
Sagde så, at han selv måtte bestemme, om han ville have en kammerat med eller mig. Men han valgte "heldigvis" mig så fik vi en rigtig hyggelig dag sammen.

Anmeld

5. november 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg synes det er en fin gave

Fik sidste år et hotelophold i julegave af min kæreste, og det blev jeg rigtig glad for.

Anmeld

5. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Kay skriver:

Ja da !! Min kæreste fik sidste år 2 billetter til Runrig, som han rigtig godt kan li'. Den ene var til hans kammerat, så han kunne ta' ham med og få en herre hygge tur :-) Det faldt i god jord !!

//Mette

Anmeld

5. november 2013

Team Putte

Kay skriver:

Det købte jeg også til manden sidste år.. Udover en lego technic model.. Han blev glad

Han havde så købt billetter til Aladdin the musical til mig, og jeg blev LYKKELIG!

Anmeld

5. november 2013

Kay

tror at det bliver det han får  

Anmeld

5. november 2013

jydeinden

hvis min kæreste var til den slags oplevelser så kunne jeg sagtens finde på det.. jeg har også et par gange givet ham biografbiletter. hvor jeg eller en anden skulle med..

et år får min mor formenligt også et hotelophold hvor min far skal med, og dét ser man bare som en bonus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.