Mens igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
4 svar
1 synes godt om
5. november 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har lige besluttet os for at prøve. Jeg havde min mens sidste gang, for ca 2-2,5 uge siden, og startede egentlig P-piller igen, da planen var at vi først skulle forsøge os i december. Men efter 3 dage på den nye omgang P-piller, beslutter vi os for at prøve med det samme i stedet. Jeg stopper derfor med pillerne, og ganske som "normalt" begynder min mens igen efter 3 dage.. Er det normalt at det kommer igen, efter kun 3 dage på P-piller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har lige besluttet os for at prøve. Jeg havde min mens sidste gang, for ca 2-2,5 uge siden, og startede egentlig P-piller igen, da planen var at vi først skulle forsøge os i december. Men efter 3 dage på den nye omgang P-piller, beslutter vi os for at prøve med det samme i stedet. Jeg stopper derfor med pillerne, og ganske som "normalt" begynder min mens igen efter 3 dage.. Er det normalt at det kommer igen, efter kun 3 dage på P-piller?

Tror ik du skal tænke så meget over det... Pillerne har nok allerede nået at gøre kroppen lidt kulleret :-) 

Anmeld

5. november 2013

Sandratoft

Jeg ved ikke om det er normalt, men der er også sket for mig da jeg engang lavede det nummer

Tog p piller, fik mens, og begyndte så på p pillerne igen, og to dage efter havde jeg ikke flere (var på efterskole) og to dage efter kom min menstruation igen. 

Det er vel bare et tegn på at den menstruation man har når man er på p piller (eller andet) er kunstig, og tænker derfor at det ikke gør noget

Anmeld

5. november 2013

Soleil

Anonym skriver:

Jeg gjorde akkurat det samme, tog dog 5 piller og stoppede derefter. Præcis 3 dage efter kom mens i 7 dage. Så ja, jeg vil tro at det er helt normalt

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

Åh godt godt hvor længe gik der så før at i fik regelmæssig menstrsution igen? Og til i blev gravide? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.