Kender I det der..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
4 svar
3 synes godt om
4. november 2013

Antioxi

Med at blive helt vildt sultne bare ti minutter før I skal i seng? Craver bare mad, men intet i køleskabet virker lækkert og tillokkende, og burde jo også lade være.. For pokker da! Det kommer bare HVER aften - det er stenstikkert!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

grinny

Jep kender det.

Jeg er inde i en leverpostej på toastbørd periode, giver graviditeten skylden 

Anmeld

4. november 2013

Antioxi

grinny skriver:

Jep kender det.

Jeg er inde i en leverpostej på toastbørd periode, giver graviditeten skylden 

Bah! Jeg vil også have en graviditet at give skylden!  Hahaha.. Jeg er bare ganske almindelig lækkersulten.

Kan ikke engangs skyde skylden på manglende aftensmad. Fik virkelig lækker sushi  Uhm.. Ej, nu får jeg jo lyst til det. Dumme dumme dumme hjerne!

Anmeld

5. november 2013

grinny

Antioxi skriver:

Bah! Jeg vil også have en graviditet at give skylden!  Hahaha.. Jeg er bare ganske almindelig lækkersulten.

Kan ikke engangs skyde skylden på manglende aftensmad. Fik virkelig lækker sushi  Uhm.. Ej, nu får jeg jo lyst til det. Dumme dumme dumme hjerne!

Haha, alt der ryger ned som der ikke burde og pga. graviditeten hvis man spørg mig  Også det der cocio man bliver så dejlig afhængig af 

Uhh, jeg har slet ikke spist sushi efter jeg er blevet gravid, glæder mig til at kunne spise det igen 

Anmeld

5. november 2013

Antioxi

grinny skriver:

Haha, alt der ryger ned som der ikke burde og pga. graviditeten hvis man spørg mig  Også det der cocio man bliver så dejlig afhængig af 

Uhh, jeg har slet ikke spist sushi efter jeg er blevet gravid, glæder mig til at kunne spise det igen 

Selvom du er gravid, må du faktisk godt spise sushi. Fisken skal bare have været frosset ned i minimum 24 timer ved mindst -20 grader.  De kolde temperaturer dræber nemlig eventuelle parasitter, og det er derfor et krav fra Fødevarestyrelsen til alle sushiforhandlere i Danmark. Dog skal du bare gå udenom rovfiskene. 

Jeg kunne godt spise en toast med cheddar og HVIDT brød og så lige skylle efter med et glas rød sodavand.. Åhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.