Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som forventet var min BP negativ i dag og jeg har blødt siden fredag så nu håber vi bare at vi kan nå et fryse forsøg iden jul
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Håber i får en dejlig julegave
Håber i får en dejlig julegave
det gør jeg også... sætter min lid til frys da det jo er det tætteste vi kommer på et øko forsøg....
salix skriver: det gør jeg også... sætter min lid til frys da det jo er det tætteste vi kommer på et øko forsøg....
Maja84 skriver: Hvordan foregår det hvis du vil dele
Hvordan foregår det hvis du vil dele
i følge det jeg fik af vide fra klinkken skal jeg ringe næste gang mens melder sig... så skal jeg ind til en scanning på 10 -12 dagen for at se hvor stort min eget æg er og er det stort nok tager jeg æl sprøjten også skal jeg ind og har min fryse æg lagt op 4 dage der efter... så næsten igen homoner og abselut inge smerter eller fysiks belasting af kroppen for ÆU når min æg er lagt tilbage ja så skal jeg tage det her crinone frem til bp og forhåbenlig frem til uge 7
salix skriver: i følge det jeg fik af vide fra klinkken skal jeg ringe næste gang mens melder sig... så skal jeg ind til en scanning på 10 -12 dagen for at se hvor stort min eget æg er og er det stort nok tager jeg æl sprøjten også skal jeg ind og har min fryse æg lagt op 4 dage der efter... så næsten igen homoner og abselut inge smerter eller fysiks belasting af kroppen for ÆU når min æg er lagt tilbage ja så skal jeg tage det her crinone frem til bp og forhåbenlig frem til uge 7
salix skriver: ja som forventet var min BP negativ i dag og jeg har blødt siden fredag så nu håber vi bare at vi kan nå et fryse forsøg iden jul
Maja84 skriver: Ah så du vil ha eget frisk æg og æg fra frys som ikke er befrugtet og så hygger i løs, eller er fryseæggene befrugtet og kan sætte sig fast?
Ah så du vil ha eget frisk æg og æg fra frys som ikke er befrugtet og så hygger i løs, eller er fryseæggene befrugtet og kan sætte sig fast?
det er æg der er befrugtet der bliver lagt tilbage jeg har ingen pasage i mine ægleder så vi skal ha æg ud befrugtet og tilbage igen
o1Mutte skriver: Øv øv Men håber i kan nå endnu et forsøg inden jul Hvilken klinik er du tilknyttet?
Øv øv Men håber i kan nå endnu et forsøg inden jul Hvilken klinik er du tilknyttet?
takker vi er på ouh og de har sidste dag for tilmelding den 1 dec.
salix skriver: det er æg der er befrugtet der bliver lagt tilbage jeg har ingen pasage i mine ægleder så vi skal ha æg ud befrugtet og tilbage igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128