svar på bp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
9 svar
2 synes godt om
4. november 2013

salix

ja som forventet var min BP negativ i dag og jeg har blødt siden fredag så nu håber vi bare at vi kan nå et fryse forsøg iden jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Kløver

Håber i får en dejlig julegave

Anmeld

4. november 2013

salix

Maja84 skriver:

Håber i får en dejlig julegave

det gør jeg også... sætter min lid til frys da det jo er det tætteste vi kommer på et øko forsøg.... 

Anmeld

4. november 2013

Kløver

salix skriver:

det gør jeg også... sætter min lid til frys da det jo er det tætteste vi kommer på et øko forsøg.... 

Hvordan foregår det hvis du vil dele

Anmeld

4. november 2013

salix

Maja84 skriver:

Hvordan foregår det hvis du vil dele

i følge det jeg fik af vide fra klinkken skal jeg ringe næste gang mens melder sig... så skal jeg ind til en scanning på 10 -12 dagen for at se hvor stort min eget æg er og er det stort nok tager jeg æl sprøjten også skal jeg ind og har min fryse æg lagt op 4 dage der efter... så næsten igen homoner og abselut inge smerter eller fysiks belasting af kroppen for ÆU  når min æg er lagt tilbage ja så skal jeg tage det her crinone frem til bp og forhåbenlig frem til uge 7

Anmeld

4. november 2013

Kløver

salix skriver:

i følge det jeg fik af vide fra klinkken skal jeg ringe næste gang mens melder sig... så skal jeg ind til en scanning på 10 -12 dagen for at se hvor stort min eget æg er og er det stort nok tager jeg æl sprøjten også skal jeg ind og har min fryse æg lagt op 4 dage der efter... så næsten igen homoner og abselut inge smerter eller fysiks belasting af kroppen for ÆU  når min æg er lagt tilbage ja så skal jeg tage det her crinone frem til bp og forhåbenlig frem til uge 7

Ah så du vil ha eget frisk æg og æg fra frys som ikke er befrugtet og så hygger i løs, eller er fryseæggene befrugtet og kan sætte sig fast?

Anmeld

4. november 2013

o1Mutte

salix skriver:

ja som forventet var min BP negativ i dag og jeg har blødt siden fredag så nu håber vi bare at vi kan nå et fryse forsøg iden jul

Øv øv Men håber i kan nå endnu et forsøg inden jul Hvilken klinik er du tilknyttet?

Anmeld

5. november 2013

salix

Maja84 skriver:

Ah så du vil ha eget frisk æg og æg fra frys som ikke er befrugtet og så hygger i løs, eller er fryseæggene befrugtet og kan sætte sig fast?

det er æg der er befrugtet der bliver lagt tilbage jeg har ingen pasage i mine ægleder så vi skal ha æg ud befrugtet og tilbage igen

Anmeld

5. november 2013

salix

o1Mutte skriver:

Øv øv Men håber i kan nå endnu et forsøg inden jul Hvilken klinik er du tilknyttet?

takker vi er på ouh og de har sidste dag for tilmelding den 1 dec.

Anmeld

5. november 2013

Kløver

salix skriver:

det er æg der er befrugtet der bliver lagt tilbage jeg har ingen pasage i mine ægleder så vi skal ha æg ud befrugtet og tilbage igen

Okay på den måde, håber det lykkedes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.