Kontakt læge ? :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
5 svar
3 synes godt om
4. november 2013

Anonym trådstarter

Årh er lidt meget bekymret , så håber i kan give mig råd eller ro 

Jeg spiste aftensmad 19.00 fik brasede kartofler og kalve snitzel,. Nu føler jeg at jeg kan mærke en lille klump i halsen . Men har godt kunne drikke en halv liter cola efterfølgende altså efter aftensmaden . 

Jeg er i forvejen nervøs for at noget skal sidde fast og man dør af det . 

Hva er jeres råd ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg spiste aftensmad 19.00 fik brasede kartofler og kalve snitzel,. Nu føler jeg at jeg kan mærke en lille klump i halsen . Men har godt kunne drikke en halv liter cola efterfølgende altså efter aftensmaden . 

Hva er jeres råd ? 

Tror du ikke bare du er ved at blive forkølet? Så kan det nemlig godt føles som om man har noget siddende i halsen som man ikke kan komme af med

Anmeld

4. november 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hva er jeres råd ? 

Du skal nok mærke, hvis det er noget farligt, for så kan du altså ikke få luft, allerede fra start - så bare rolig!

Prøv at drikke noget varmt, det kan være du er ved at blive lidt sløj

Anmeld

4. november 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Hva er jeres råd ? 

jeg har oplevet og blive kvalt i min mad, og trooo mig du er IKKE i tvivl, det kommer med det samme.

Anmeld

4. november 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det er ganske ufarligt. Hvis det var alvorligt, ville du ikke kunne skrive her Det skal nok gå væk. Hvis du føler trang til at hoste, så gør endelig det. 

Anmeld

4. november 2013

mortilfreja

Klumpen Du føler eksisterer ikke.. Det er ren og skær nervøsitet og angst der får det til at føle sådan.. Tænk ikke over at noget skulle sætte sig fast... Slap af og nyd din mad..

Taler af erfaring.. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.