Ondt hvor længe efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

LMX

Jeg havde kun fået indvendige rifter, men blev alligevel syet på i over 1 time. 

Jeg havde ondt som i ONDT i ca 4-5 dage og så gik det over i ømhed i et par uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

stjernehimmel

sulo skriver:

Spørgsmål: hvor længe har de forskellige haft ondt i tissekonen efter en fødsel, især jer der ikke revnede i den forbindelse.

Jeg revnede nemlig slet ikke, men fik fjernet moderkagen under fuld narkose bagefter, så der blev jo rodet en del rundt dernede.

Men synes at efter 11 dage siden fødslen, burde det av av være aftaget mere end det er, min blødning er aftaget, men er meget øm endnu

jeg havde ondt flere måneder bagefter og ku knap sidde.... Men gik vist noget galt med mit haleben, som eg stadig døjer med :-( 

Anmeld

5. november 2013

AnonymMor

sulo skriver:

Spørgsmål: hvor længe har de forskellige haft ondt i tissekonen efter en fødsel, især jer der ikke revnede i den forbindelse.

Jeg revnede nemlig slet ikke, men fik fjernet moderkagen under fuld narkose bagefter, så der blev jo rodet en del rundt dernede.

Men synes at efter 11 dage siden fødslen, burde det av av være aftaget mere end det er, min blødning er aftaget, men er meget øm endnu

fik fik en lille flænge på den ene skamlæbe og blev syet med et par sting.. men jeg kunne allerede sidde "normalt" igen efter 4-5 dage og var ikke rigtig øm mere efter ca en uge 

Anmeld

5. november 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Første gang havde jeg ondt længe, men det var fordi såret ikke var vokset ordentligt sammen efter jeg var blevet syet. Endte med at blive syet om hos lægen.

Anden gang blev jeg også syet, men var ikke øm mere end en uges tid. Havde da også sex inden der var gået 2 uger  

Anmeld

5. november 2013

sulo

Jenny12 skriver:

Jeg fik fjernet moderkagerester i narkose efter fødslen og jeg synes da jeg havde ond og tyngde fornemmelser et godt stykke tid efter, 3 uger - 1 måned måske.

Led du også af blodtab i forbindelse med fødslen?

Ja 1,8L sagde de

Anmeld

5. november 2013

sulo

FrkZier skriver:

jeg sprækkede ikke men fik selv fjernet moderkagen ved fuld narkose - og jeg havde ondt i lang tid.. 4-5 uger

Det er det jeg frygter

Men synes det er gået meget bedre med ømheden i dag, har været ude og hente barnevognen hjem/shoppe og har ikke haft meget ondt, samt har kunnet tisse uden tårer i dag, så fremad går det da

Anmeld

5. november 2013

Sara.

Jeg hverken sprlkkede eller noget og var faktisk slet ikke øm efter fødsel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.