Ville det være dumt at teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
7 svar
3 synes godt om
4. november 2013

CH2012

Hejsa allesammen. 

Er virkelig i tvivl om det er unødvendigt/dumt at teste?
Jeg står i en situation, hvor jeg fik hvad jeg ville mene er min menstruation igår, altså på cyklusdag 24, hvilket jeg ikke har prøvet før. Går som min. normalt til dag 28, og oftest til dag 32. Jeg plejer normalt også have megen/mange murren/jag/menstruationssmerter, som normalt gør rigtig ondt - det har jeg heller ikk haft, har kun haft meget lidt murren i underlivet i lørdags, og så ellers kun følt mig spændt i underlivet/maven her igår 
Derudover har jeg kun blødt sådan rigtigt igår aftes og lige her til formiddag, men ellers har det været "bare" været en masse udflåd med lidt blod i... Sådan plejer min menstruation heller ikk at være - plejer at bløde meget mere 

Ville I teste? Er på cyklusdag 25 i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Mother-love

Der sker jo ikke noget ved at teste.
Og hvis du mener at den "mens" du har nu er meget langt fra normalen så ville jeg nok også prøve og teste.

Men det kan sagtens ske at det bare er en tidligere mens. Det med menssmerter kan sagtens pludselig være meget mindre end normalt.

Men prøv og test. For så får du i det mindste et svar

Anmeld

4. november 2013

CH2012

Havanagila skriver:

Der sker jo ikke noget ved at teste.
Og hvis du mener at den "mens" du har nu er meget langt fra normalen så ville jeg nok også prøve og teste.

Men det kan sagtens ske at det bare er en tidligere mens. Det med menssmerter kan sagtens pludselig være meget mindre end normalt.

Men prøv og test. For så får du i det mindste et svar

Jeg mener bestemt den er anderledes, meget anderledes, men tænker også at vente med at teste til i hvert fald torsdag. Men ja, hvis jeg tester får jeg svar...

Anmeld

4. november 2013

Mother-love

CH2012 skriver:

Jeg mener bestemt den er anderledes, meget anderledes, men tænker også at vente med at teste til i hvert fald torsdag. Men ja, hvis jeg tester får jeg svar...

Hvis det var mig ville jeg teste. Men jeg har selv oplevet en gang hvor jeg ønskede meget at blive gravid at min mens kom 5 dage før tid. Og der havde jeg nemlig heller ingen mens smerter og den var heller ikke som den plejede at være. Og fik afvide at lægen at det kunne være min psyke der spillede mig et puds. Ligeså vel som ens mens kanblive forsinket kan den også komme tidligere fordi man stresser kroppen ved at ønske meget at blive gravid. Men du får bedst svar ved at teste

Anmeld

4. november 2013

Rockertand

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen. 

Er virkelig i tvivl om det er unødvendigt/dumt at teste?
Jeg står i en situation, hvor jeg fik hvad jeg ville mene er min menstruation igår, altså på cyklusdag 24, hvilket jeg ikke har prøvet før. Går som min. normalt til dag 28, og oftest til dag 32. Jeg plejer normalt også have megen/mange murren/jag/menstruationssmerter, som normalt gør rigtig ondt - det har jeg heller ikk haft, har kun haft meget lidt murren i underlivet i lørdags, og så ellers kun følt mig spændt i underlivet/maven her igår 
Derudover har jeg kun blødt sådan rigtigt igår aftes og lige her til formiddag, men ellers har det været "bare" været en masse udflåd med lidt blod i... Sådan plejer min menstruation heller ikk at være - plejer at bløde meget mere 

Ville I teste? Er på cyklusdag 25 i dag...

Nu hører jeg jo til dem, der har testet nøjagtigt, når det passede mig, jeg behøver ikke andres godkendelse - så jeg siger go for it!

Anmeld

5. november 2013

CH2012

Rockertand skriver:

Nu hører jeg jo til dem, der har testet nøjagtigt, når det passede mig, jeg behøver ikke andres godkendelse - så jeg siger go for it!

Sådan har jeg det også selv Det var mere hvis I andre kunne sige med det samme, at det var der slet ikk nogen grund til, fx fordi jeg alligevel har blødt og derfor ikk kan være gravid... Ville nok et eller andet sted undersøge, om jeg var fjollet... 

Anmeld

5. november 2013

Rockertand

CH2012 skriver:

Sådan har jeg det også selv Det var mere hvis I andre kunne sige med det samme, at det var der slet ikk nogen grund til, fx fordi jeg alligevel har blødt og derfor ikk kan være gravid... Ville nok et eller andet sted undersøge, om jeg var fjollet... 

DET er du ikke, slå dig løs

Anmeld

5. november 2013

CH2012

Rockertand skriver:

DET er du ikke, slå dig løs

Jo tak
Jeg venter lige og ser hvad der sker indtil på torsdag (det var egentlig først der jeg forventede min menstruation), så giver det lige til der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.