Voldsomme hys anfald HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
2 svar
2 synes godt om
4. november 2013

Zelinasmor

Min datter på knap 2 år har den sidste 1,5 måneds tid haft de vildeste skrigture. Hun græder og skriger så voldsomt at man skulle tro hun blev mishandlet . Hun kaster sig rundt på gulvet og det kan stå på en hel time af gangen nogengange. Vores overbo har gentagne gange banket hårdt i gulvet når min datter bliver ved med at skrige. Men hvad skal jeg gøre?? Jeg har prøvet alt. Holde om hende, lege med hende, sætte yndlings tegnefilmen på dvd'en, ladet hende være i fred, talt stille og roligt til hende osv. Sidst blev jeg så magtesløs at jeg virkelig hævede stemmen . Jeg følte mig som jordens dårligste mor. Jeg havde så dårlig samvittighed bagefter. Men jeg aner ikke hvad jeg skal stille op. Jeg er bange for at folk i bygningen misfortolker situationen og tror at jeg udsætter mit barn for vold eller lignende fordi hun græder så voldsomt og hysterisk.  Dagplejemoren siger at hun sjældent gør det hos hende, men at hvis hun græder er det meget voldsomt. Hun har ikke ondt nogle steder eller noget i den dur som kunne tricke hende. Vi har lige været til 2 års undersøgelse og hun er sund og rask og med motorisk. 

Hvad hulen skal jeg stille op? Jeg orker ikke mere.  Det er virkelig blevet for meget for mig. Det kan være flere gange dagligt af 30-60 minutter. Kom meget gerne med gode råd!! 

Tak fordi du læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

optimistmor

prøv at aflede hendes opmærksomhed på en mere fysisk måde, hun er nok blot ved at teste dine grænser, pak hende "evt skrigende" i ydertøj og tag hende med udenfor og gå en tur, frisk luft kan til tider gøre underværker, om ikke andet kan det lufte ud i dit hoved hihi

Anmeld

4. november 2013

Zelinasmor

optimistmor skriver:

prøv at aflede hendes opmærksomhed på en mere fysisk måde, hun er nok blot ved at teste dine grænser, pak hende "evt skrigende" i ydertøj og tag hende med udenfor og gå en tur, frisk luft kan til tider gøre underværker, om ikke andet kan det lufte ud i dit hoved hihi

Det må jeg prøve.  Håber det kan hjælpe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.