Søger idèer til kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

lineog4

Det er også sjovt at puste maling. En klat maling og udstyret med et sugerør kan blive super flot og i hvert fald super sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

MyLove E

optimistmor skriver:

et lille lærred til hver med akrylmaling og drengens kreationer med en pensel og evt pålimede strandskaller han selv er med ude og finde, de kan hænge op?

noget klippe halløj?

grankoglenisser?

toiletrør, køkkenrullerør julemand og kone med nissebørn?

kastanjedyr (hvis der er flere kastanjer tilbage)

male en t-shirt til dem hver især?

print et godt/sjovt/"grimt"/bare anderledes billede at bettemanden.

Tak rigtig gode ideer . Men det være noget man kan klister på en kalender :-)

Anmeld

5. november 2013

MyLove E

lineog4 skriver:

Det er også sjovt at puste maling. En klat maling og udstyret med et sugerør kan blive super flot og i hvert fald super sjovt

ej det må vi prøve

Anmeld

5. november 2013

MyLove E

LilleSmølf skriver:

Jeg lavede en kalender i 0. klasse (dengang da dinosaurerne stadig gik på jorden ) og kan huske at noget at det sjoveste var dette:

Tag et stykke hvidt papir og put i en "ramme" - dvs. sådan at rammen passer rundt om præcist og går mindst et par cm op. Vores var vidst en skotøjsæske men ellers kan man tape noget pap sammen.
Så tager du forskellige farver maling og lægger klatter rundt på papiret. Og SÅ finder du en kugle og giver ham lov til at trille kuglen rundt i rammen - det er skidesjovt og bliver faktisk rigtig flot!

Ellers kan jeg huske at vi lavede et billede hvor baggrunddspapiret var sort og vi skulle rive former ud og lime på; huse, træer, sol - alt er revet af forskellige stykker farvet papir.

Hvis I har sådan noget fedtfarve noget kan du trykke rigtig tæt og farve et stykke papir så der er forskellige farvede områder på hele papiret. Derefter maler du det med sort maling så det dækker men ikke er alt for tykt, og lader det tørre. Hvis man så ridser en tegning i det kan man få et meget fint billede ud af det (:

Bla, bla, bla... jeg kan ikke finde ud af at fatte mig i korthed Men håber du forstod det hele, ellers er du velkommen til at spørge.

Tak det er nogle rigtig gode ideer

Anmeld

5. november 2013

MyLove E

Pigent skriver:

Har aldrig prøvet det selv, men hvad med smeltede perler man limer på.

Hvad med et billede af din søn, måske i december måned hvor han har nissehue på også han selv tegner rundt om.

Han kunne lime stof rester på 

Der er mange ting man kan 

Tak I er bare gode til at hjælpe

Anmeld

10. november 2013

optimistmor

hannetheis skriver:

Hvordan laver du nisser af køkkenrulle har du billeder

nej desværre ikke, ved bare bh'er gør dette:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.