Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så skal jeg igang med at teste - er Buzzador, og nu er tiden kommet til test af Knorr og Vanish..
Andre buzzer??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Så skal jeg igang med at teste - er Buzzador, og nu er tiden kommet til test af Knorr og Vanish.. Andre buzzer??
Testede vanish for nogle mdr siden og skal ogsåteste knorr nu
2babygirls skriver: Testede vanish for nogle mdr siden og skal ogsåteste knorr nu
Blev desværre ikke valgt sidste gang ang. vanish.. Men har testet Lego Duplo sammen med min datter
Nadia&Daniel skriver: Blev desværre ikke valgt sidste gang ang. vanish.. Men har testet Lego Duplo sammen med min datter
Ihh du er heldig, det gad jeg godt have testet
2babygirls skriver: Ihh du er heldig, det gad jeg godt have testet
Det var ogås hyggeligt - det var det første jeg testede, og har faktisk ikke testet siden, så dejligt at komme igang igen
Maja84 skriver: Hvad er det for noget test noget
Hvad er det for noget test noget
Buzzador.com
Har testet storytel.dk og Vanish for et par måneder sden. Og nu skal jeg teste decubal, venter bare på pakken
Blev desværre ikke udvalgt til Knorr, den gad jeg ellers godt
Happiness skriver: Har testet storytel.dk og Vanish for et par måneder sden. Og nu skal jeg teste decubal, venter bare på pakken Blev desværre ikke udvalgt til Knorr, den gad jeg ellers godt
Var storytel go?? Valgte at sige nej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128