Hjææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. november 2013

MarianneRubi

Hej folkens jeg er ny herinde, så håber mit spørgsmål kommer i den rigtige kategori

Jeg er ved at få foretaget blodprøver for at se om jeg har ægløsning (til fertilitetsbehandling), og dem skal jeg have to af over to måneder, jeg har fået den for oktober, og den viste at den var meget lav så jeg tror den er taget for tidligt desværre, jeg fik den foretaget på dag 20 fra første mensturations dag (som lægen sagde), men min mens er så ikk kommet endnu, det sku den være den 28, så det vil sige jeg ikke er i en 28 dages cyklus så mit spørgsmål er:

Hvornår ska jeg så forholde mig til i næste måned at sku gå ned og få taget den blodprøve? Lige nu venter jeg stadig på min mens, og jeg ved slet ikke om jeg kan regne med den dato i næste måned også så ? og jeg vil gerne have de bedste prøve resultater som overhovedet muligt. (Det skal lige siges, der er nogle ret alvorlige ting jeg render og spekulere på lige pt, som nok gør den udsætter sig)

Nogle der kan svare på hvordan jeg så skal regne det her ud? Eller andre løsnings forslag?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

SD21

MarianneRubi skriver:

Hej folkens jeg er ny herinde, så håber mit spørgsmål kommer i den rigtige kategori

Jeg er ved at få foretaget blodprøver for at se om jeg har ægløsning (til fertilitetsbehandling), og dem skal jeg have to af over to måneder, jeg har fået den for oktober, og den viste at den var meget lav så jeg tror den er taget for tidligt desværre, jeg fik den foretaget på dag 20 fra første mensturations dag (som lægen sagde), men min mens er så ikk kommet endnu, det sku den være den 28, så det vil sige jeg ikke er i en 28 dages cyklus så mit spørgsmål er:

Hvornår ska jeg så forholde mig til i næste måned at sku gå ned og få taget den blodprøve? Lige nu venter jeg stadig på min mens, og jeg ved slet ikke om jeg kan regne med den dato i næste måned også så ? og jeg vil gerne have de bedste prøve resultater som overhovedet muligt. (Det skal lige siges, der er nogle ret alvorlige ting jeg render og spekulere på lige pt, som nok gør den udsætter sig)

Nogle der kan svare på hvordan jeg så skal regne det her ud? Eller andre løsnings forslag?

Knus

Opper den lige for dig :-)

Anmeld

7. november 2013

MarianneRubi

tak

Anmeld

7. november 2013

esioul

MarianneRubi skriver:

Knus

Synes du skal kontakte lægen og forhøre dig.

Krydser for de er som de skal være :O)

Anmeld

8. november 2013

MarianneRubi

esioul skriver:

Synes du skal kontakte lægen og forhøre dig.

Krydser for de er som de skal være :O)

Tak

Det overvejede jeg også, men jeg synes han forvirre mig og ikke giver mig et ordenligt svar, for den måned jeg har fået taget havde jeg læst mig frem til at jeg kunne tage den 20 og den 24 dag, men ham og sygeplejerske sagde kun ved 20, jeg vil bare have de bedste resultater

Nu er min Mens endeligt komme, her i dag. Så den er virkelig gået over tid må man sige, det sku være kommet den 28 men okay jeg har virkelig også noget jeg går og grubler over personligt

Så jeg ved slet slet ikke hvad jeg skal udfra min cyklus hedder det er hvertfald ikk en normal 28 dages, når den nu er gået 10-11 dage over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.