Hej folkens jeg er ny herinde, så håber mit spørgsmål kommer i den rigtige kategori
Jeg er ved at få foretaget blodprøver for at se om jeg har ægløsning (til fertilitetsbehandling), og dem skal jeg have to af over to måneder, jeg har fået den for oktober, og den viste at den var meget lav så jeg tror den er taget for tidligt desværre, jeg fik den foretaget på dag 20 fra første mensturations dag (som lægen sagde), men min mens er så ikk kommet endnu, det sku den være den 28, så det vil sige jeg ikke er i en 28 dages cyklus
så mit spørgsmål er:
Hvornår ska jeg så forholde mig til i næste måned at sku gå ned og få taget den blodprøve? Lige nu venter jeg stadig på min mens, og jeg ved slet ikke om jeg kan regne med den dato i næste måned også så ? og jeg vil gerne have de bedste prøve resultater som overhovedet muligt. (Det skal lige siges, der er nogle ret alvorlige ting jeg render og spekulere på lige pt, som nok gør den udsætter sig)
Nogle der kan svare på hvordan jeg så skal regne det her ud? Eller andre løsnings forslag?
Knus
Anmeld