plet blødning efter toilet besøg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. november 2013

Anonym trådstarter

ved ikke hvordan jeg skal skrive dette.

her idag, fik jeg lidt blod, da jeg på wc og lidt på papiret. men nu er der ikke noget når jeg har bind på. så spørg jeg nok dumt, når jeg sætter en fingere op, ja undskyld billeder, er der lidt blod på min fingere, men intet når jeg tisser eller tørre mig, er ved at være hudløs forneden a bare at tjekke konstant, da jeg er obs på det, fordi der var lidt lyst grumset blod tidligere med slim i toilettet .
så nu er jeg meget undrende, skal have mit mens imorgen, men det ser ikke ud til dette træder i voldsom blødning, det som om det bliver derinde ?

håber ikke i tænker jeg er helt ved siden a mig selv.

kh fortvivlet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

ved ikke hvordan jeg skal skrive dette.

her idag, fik jeg lidt blod, da jeg på wc og lidt på papiret. men nu er der ikke noget når jeg har bind på. så spørg jeg nok dumt, når jeg sætter en fingere op, ja undskyld billeder, er der lidt blod på min fingere, men intet når jeg tisser eller tørre mig, er ved at være hudløs forneden a bare at tjekke konstant, da jeg er obs på det, fordi der var lidt lyst grumset blod tidligere med slim i toilettet .
så nu er jeg meget undrende, skal have mit mens imorgen, men det ser ikke ud til dette træder i voldsom blødning, det som om det bliver derinde ?

håber ikke i tænker jeg er helt ved siden a mig selv.

kh fortvivlet

Hej med dig... 

Jeg har det på præcis samme måde som dig, dog er jeg gået 9 dage over tid, men har ikke ville teste endnu, så ser tiden lidt an..

Men kan desværre ikke svare dig på hvad tilfældet betyder hos dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.