Min skønne søde sjove kloge livsglade smukke 19 årige søster har forelsket sig i en badboy og de er flyttet sammen, nu ryger hun meget hash, hun siger de bare hygger med en joint i ny og næ men hun er helt forandret :-( hun droppede skolen og gik hjemme, Vi så hende aldrig, hun havde aldrig råd, var syg, eller han ville ha hende til at blive hjemme, hun er dum at høre på, hun har altid haft ondt af samfundets svageste, narkomaner og folk der bare ville ha kh og ingen planer havde, nu har hun droppet alt om sit drømme studie og har søgt kh, hun var en rigtig lille perfektionist og så altid brand godt ud, velplejet og kunne handle i Matas hver dag nærmest, nu ligner hun en hængt kat, hun lugter, har droppet make up, har tabt 20 kg og er altid sløv og træt og kæderyger og snakker om kommunen er nogen svin fordi de ikke vil gi dem penge til husleje når pengene på mystiskvis er væk allerede den dag de får dem, hun render på kommunen konstant og vil ha penge til mad fordi hun ikke gider passe sit aktivering og næsten ingen løn får og det hun endelig får forsvinder og hun snakker bare uden om. Og hun vil ikke se mig hvis jeg prøver at hjælpe. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, min mor siger bare at det er hendes liv og jeg ikke kan blande mig, men det er min søster og jeg er hendes eneste familie og jeg savner hende, men gider ikke se hende når hun er skæv og dum. Hjælp :-(
Anmeld