Kostumer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
11 svar
1 synes godt om
4. november 2013

TNBC

Godeftermiddag

Jeg sad lige og læste en artikel og ville da lige høre jeres mening..

Vil I lade jeres barn klæde sig ud som KKK(Klu klux klan)
Eller andre ting, som hitler m.m
hvis de spurgte om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Næ vh stine

Anmeld

4. november 2013

TNBC

StineW79 skriver:

Næ vh stine

ville jeg heller ikke. børn ved jo ikke at det var/er onde mennesker.

Anmeld

4. november 2013

Tip!

Tvivler på at små børn overhovedet ikke aner hvem de er.... 

Anmeld

4. november 2013

TNBC

Twinkle little star skriver:

Tvivler på at små børn overhovedet ikke aner hvem de er.... 

det her var en dreng på 7år der spurgte om han måtte være det..(hans onkel havde været det før.. og moren siger at det er en tradition)

nej, der er nok ikke mange børn der ved hvem de er. men det var bare nogle eksempler, det kunne jo også være en anden, eller de havde set nogle ældre børn se på billeder af dem og synes de var coole.

Anmeld

4. november 2013

helle85

Yurie skriver:

Godeftermiddag

hvis de spurgte om det?

nej det vil jeg ikke,

men nu tror jeg heller ikke mine børn ville klæde sig ud som det, da de aldrig har set de personer

også mere fordi min datter er mere til prinsesse og min dreng ikke er meget for klæd udtøj (kun her hjemme)

Anmeld

4. november 2013

helle85

Yurie skriver:

det her var en dreng på 7år der spurgte om han måtte være det..(hans onkel havde været det før.. og moren siger at det er en tradition)

nej, der er nok ikke mange børn der ved hvem de er. men det var bare nogle eksempler, det kunne jo også være en anden, eller de havde set nogle ældre børn se på billeder af dem og synes de var coole.

så bliver det jo nærmest også presset ned over hovedet på dem, hvis det er en tradition

og fatter ikke hvorfor folk vil have at deres børn er raciste lige som dem selv, de burde have lov til at have deres egne meninger

Anmeld

4. november 2013

TNBC

helle85 skriver:

nej det vil jeg ikke,

men nu tror jeg heller ikke mine børn ville klæde sig ud som det, da de aldrig har set de personer

også mere fordi min datter er mere til prinsesse og min dreng ikke er meget for klæd udtøj (kun her hjemme)

nej de der var også kun eksempler.. ej KKK var fordi det var det artiklen handlede om og en 7årig dreng.

Anmeld

4. november 2013

TNBC

helle85 skriver:

så bliver det jo nærmest også presset ned over hovedet på dem, hvis det er en tradition

og fatter ikke hvorfor folk vil have at deres børn er raciste lige som dem selv, de burde have lov til at have deres egne meninger

præcis, og hun kan ikke se noget galt i det. (hendes lillebror havde haft det på to gange)

jeg synes det er forkert at lade sine børn have sådan noget på. tænk på alle de familier, der har været offer på dem og så kommer der en lille dreng klædt ud som det..

Anmeld

4. november 2013

Team Putte

Godeftermiddag

hvis de spurgte om det?

absolut ikke.. Og hvis barnet er gammelt nok til at spørge om de personer er det gammel nok til at forstå hvorfor når man forklarer det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.