Det ret indviklet opslag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. november 2013

Anonym trådstarter

er idag 3+5... ingen mens smerter! ingen ting! ømme bryster! men tror i så ikke da jeg går ud for at tisse at der kommer sådan noget helt vildt slimet blod der ikke synker men flyder i toliet ? det ligner udflåde! med helt lyserødt blod i! nå! så det jo til at kaste en hvid pil efter.

der godt nok ingen mens i mine bind! men der kom blod eller udflåde blod! fordi jeg trykkede lidt for at få det sidst tis ud! og versegod lidt blod som jeg lige kunne tørre mig engang så var der ikke mere.. nå men vi går ind i 5 cyklus nu!.

blodet løber ikke ud af mig, det bare slim med blod men der er ikke mere nu, kun det ene toilet besøg hvor der kom masser a udflåde med blod i meget grumset udflåd.

har en masse stik og jag i underlivet, men ingen mens
er så forvirret at jeg har skrevet opslaget her forvirrende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

esioul

Anonym skriver:

er idag 3+5... ingen mens smerter! ingen ting! ømme bryster! men tror i så ikke da jeg går ud for at tisse at der kommer sådan noget helt vildt slimet blod der ikke synker men flyder i toliet ? det ligner udflåde! med helt lyserødt blod i! nå! så det jo til at kaste en hvid pil efter.

der godt nok ingen mens i mine bind! men der kom blod eller udflåde blod! fordi jeg trykkede lidt for at få det sidst tis ud! og versegod lidt blod som jeg lige kunne tørre mig engang så var der ikke mere.. nå men vi går ind i 5 cyklus nu!.

blodet løber ikke ud af mig, det bare slim med blod men der er ikke mere nu, kun det ene toilet besøg hvor der kom masser a udflåde med blod i meget grumset udflåd.

Mon ikke det er din mens der er på vej?

Jeg har også oplevet at det startede ud på den måned. :/

Anmeld

4. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Mon ikke det er din mens der er på vej?

Jeg har også oplevet at det startede ud på den måned. :/

jeg ved det ikke har aldrig mærket det på denne måned før, har haft en lille blødning i trussen dn 24 og 29 men ikke noget voldsomt-.
de jag og stik jeg har føltes som da jeg ventede min søn, der blødte jeg i 2 måneder, troede bare det var mens, men åbenbart ikke det var min bette søn der lagde derinde og hyggede sig
jeg håber sådan, testede meget svag positivt igår, meget meget svagt men tror stadigvæk ikke på det, nu må jeg jo se tiden an

Anmeld

4. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså hvis du testede svagt positiv i går, mon så ikk du er gravid?  

man kan jo sagtens have pletblødning, især i starten af en graviditet (har du jo selv prøvet).

Anmeld

4. november 2013

CH2012

Anonym skriver:

Jeg har også oplevet en meget underlig menstruation indtil videre. Så forstår din frustration...

Jeg fik menstruation igår (på cyklusdag 24, hvilket jeg aldrig har prøvet før), samt har jeg ikk rigtig haft smerter, men kun været lidt spændt i maven/underlivet og oppustet. Igår blødte jeg et par gange "rigtigt", men ellers har det også bare været rigtig meget udflåd med lidt blod i. Jeg overvejer meget om jeg skal teste, fordi jeg føler der er noget anderledes - men jeg er også bange for, at jeg bare "overreagere"... Men ved det ikk helt endnu...

Anmeld

4. november 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Sådan startede min sidste mens 

Men krydser for dig 

Anmeld

5. november 2013

Anonym trådstarter

mit er blevet til mere brunligt nu, og tørre jeg mig er det slimet blod AD. så jeg satser på det er 5 cyklus vi går igang med nu, nu min cyklus da på 26 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.