taber håret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2013

mch

Jeg kan sikkert godt google mig til om der findes noget imod det men jeg vil godt lige hører hvad jeres erfaringer og råd er.

Jeg er begyndt at tabe/fælde enormt meget, jeg lyver ikke når jeg siger der er lige så meget hår på vores gulv som hvis vi havde en stor hund der fælede, jeg var forberedt på det ville ske på et tidspuntk bare ikke på at det var så slemt, så er der nogle der har efaringer eller råd omkring at få det til at stoppe? eller bare få det til at blive bedre end det er nu? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

stjernehimmel

åhhhh kender det, mit begyndte da jeg fik min datter... MEN mit skyldes at jeg ganske enkelt er grim til at sætte en hestehale, og det "hiver" håret ud.... Når jeg ikke går med det i en længere periode så vupti holder det :-) 

Anmeld

4. november 2013

mch

stjernehimmel skriver:

åhhhh kender det, mit begyndte da jeg fik min datter... MEN mit skyldes at jeg ganske enkelt er grim til at sætte en hestehale, og det "hiver" håret ud.... Når jeg ikke går med det i en længere periode så vupti holder det :-) 

okay, tak for dit svar så du bruger ikke noget til at få det til at stoppe?

Anmeld

4. november 2013

DianaRJS

mch skriver:

Jeg kan sikkert godt google mig til om der findes noget imod det men jeg vil godt lige hører hvad jeres erfaringer og råd er.

Jeg er begyndt at tabe/fælde enormt meget, jeg lyver ikke når jeg siger der er lige så meget hår på vores gulv som hvis vi havde en stor hund der fælede, jeg var forberedt på det ville ske på et tidspuntk bare ikke på at det var så slemt, så er der nogle der har efaringer eller råd omkring at få det til at stoppe? eller bare få det til at blive bedre end det er nu? 

jeg tabte også rigtig meget efter jeg fik den yngste af mine, men stoppede da jeg ramte uge 30 denne her gang nu skal jeg nærmest flå håret ud for at der kommer noget.... nå men jeg gjorde det at jeg byttede alt shampoo ud med noget der styrkede håret i stedet for, det hjalp en smule, men self ikek noget der gjorde det helt stoppede....

Anmeld

4. november 2013

mch

DianaRJS skriver:

jeg tabte også rigtig meget efter jeg fik den yngste af mine, men stoppede da jeg ramte uge 30 denne her gang nu skal jeg nærmest flå håret ud for at der kommer noget.... nå men jeg gjorde det at jeg byttede alt shampoo ud med noget der styrkede håret i stedet for, det hjalp en smule, men self ikek noget der gjorde det helt stoppede....

kan du huske hvilken shampoo det var du gik over til ?

Anmeld

4. november 2013

DianaRJS

mch skriver:

kan du huske hvilken shampoo det var du gik over til ?

bruger den stadig så kigger lige hvad den hedder når ungerne sover i aften

Anmeld

4. november 2013

mch

DianaRJS skriver:

bruger den stadig så kigger lige hvad den hedder når ungerne sover i aften

det ville være dejligt, tak for din hjælp

Anmeld

4. november 2013

stjernehimmel

mch skriver:

okay, tak for dit svar så du bruger ikke noget til at få det til at stoppe?

Nej ik andet, det er sinpelthen elastikken der gør det :-) 

Anmeld

5. november 2013

mch

stjernehimmel skriver:

Nej ik andet, det er sinpelthen elastikken der gør det :-) 

okay, jeg går nemlig aldrig med opsat hår så tror ikke det er derfor, men tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.