Update: "erfaring med kiropraktor"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
7 svar
10 synes godt om
4. november 2013

Mum33

Jeg spurgte i sidste uge indtil erfaringer om kiropraktor. Flere frarådede det, men jeg vil lige dele vores erfaring, nu da det er 5 dage siden. 

Kiropraktoren har speciale i småbørn og vi tog derned, da min svigermor havde læst en artikel om hende. Jeg har hele tiden været meget skeptisk, da vi nu efterhånden har prøvet en del forskelligt og var tæt på desperate. hun mente han var "låst" i både skulder og nakke og løsnede dette ved nogle tryk. 

Han er som forvandlet  Han har sovet igennem lige siden og smiler og er glad hele tiden. Intet pyller eller den utilpashed, som vi har oplevet ved ham i måneder nu. Han skal derned en gang til og så skulle det være løsnet helt. Jeg er helt målløs og SÅ lykkeligt for at vi nu har fået en glad og tilpas dreng. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

Michella2

Abemor skriver:

Jeg spurgte i sidste uge indtil erfaringer om kiropraktor. Flere frarådede det, men jeg vil lige dele vores erfaring, nu da det er 5 dage siden. 

Kiropraktoren har speciale i småbørn og vi tog derned, da min svigermor havde læst en artikel om hende. Jeg har hele tiden været meget skeptisk, da vi nu efterhånden har prøvet en del forskelligt og var tæt på desperate. hun mente han var "låst" i både skulder og nakke og løsnede dette ved nogle tryk. 

Han er som forvandlet  Han har sovet igennem lige siden og smiler og er glad hele tiden. Intet pyller eller den utilpashed, som vi har oplevet ved ham i måneder nu. Han skal derned en gang til og så skulle det være løsnet helt. Jeg er helt målløs og SÅ lykkeligt for at vi nu har fået en glad og tilpas dreng. 

Skønt. Vores datter var også til kiropraktor da hun var lille (cirka 3½ måned) og det gjorde underværker! Hun kunne efter første behandling for første gang ligge på maven unden at græde 

Anmeld

4. november 2013

Mum33

Michella2 skriver:

Skønt. Vores datter var også til kiropraktor da hun var lille (cirka 3½ måned) og det gjorde underværker! Hun kunne efter første behandling for første gang ligge på maven unden at græde 

ja vi kan også give tøj på uden han hyler nu. Fantastisk hvad det kan gøre ... 

Anmeld

4. november 2013

Janni.

Ej hvor fantastisk. Jeg har ikke selv haft brug for kiropraktor til min søn, men skønt at det virker for jeres søn 

Anmeld

4. november 2013

Team Putte

Abemor skriver:

godt i kom afsted!

Anmeld

4. november 2013

Clisolka

Godt at i kom afsted og det har virket! 

Vi har selv overvejet det herhjemme 

Anmeld

4. november 2013

Muffinmus

Kender kun folk der har god erfaring med det og børn de kalder kolikbørn..som sjældent skyldes mavebøvl, men netop kroppen der er låst F.eks. Der sker gilde ting under fødsler pg K's, og nogle kan bare godt have lidt problemer bagefter..viser sig måske ikke med det samme, netop fordi græderiet ofte er en reaktion på ondt,og det kan jo godt tage lidt tid at bygge op.
Synes det er rigtigt ærgerligt der går så mange frustreret forældre rundt derude og tror de har kolikbørn der ikke kan hjælpes. For mange af dem kan jo netop hjælpes, når man gør det de har behov for. men det kan være svært at vide hvis man ikke har en læge med på siden der fortæller en hvad der kunne have god effekt. Og man skal da også være lidt kritisk, for kiroer er ikke ubetinget gode jo

Anmeld

4. november 2013

Skouboe

Vi har også udelukkende opsitive oplevelser med kiropraktor til vores spædbørn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.