Ingen mens 3+5 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
3 svar
1 synes godt om
4. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg bløder ikke wow 3+5 uden blod og ingen mens smerter! Det aldrig sket før ! har aldrig oplevet at ikke og bløde 3+5 og 3+4 er så glad! .. Tog bind på det eneste der er bindet er gennemsigtigt vandlig udflåde er så glad ! Ved godt at mens kan komme imorgen! Har ømme bryster når jeg ligger på siden og de bliver klemt av ! Eller når jeg har bh på av! kryds for mig at mens ikke kommer imorgen !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Jeg bløder ikke wow 3+5 uden blod og ingen mens smerter! Det aldrig sket før ! har aldrig oplevet at ikke og bløde 3+5 og 3+4 er så glad! .. Tog bind på det eneste der er bindet er gennemsigtigt vandlig udflåde er så glad ! Ved godt at mens kan komme imorgen! Har ømme bryster når jeg ligger på siden og de bliver klemt av ! Eller når jeg har bh på av! kryds for mig at mens ikke kommer imorgen !

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig! ;-) 

lad os håbe det er en lille baby!  

Anmeld

4. november 2013

modesty

Anonym skriver:

Hvorfor tager du ikke en test? Hvis du er gået to dage over tid. 

Anmeld

4. november 2013

am86

Håber den er der! Krydser alt hvad jeg overhovedet kan for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.