nå det positive er vi ENDELIG fik barnevognen, men den kostede jo så også en halv månedes løn ;P men det er jo self. selvvalgt 
men fredag måtte jeg til tandlæge pga slem tandpine hvor de intet kunne se, men har haft tandpine over hele weekenden :/ så måtte ringe igen i morges og sige den stadig var helt galt, så nu er det til røngtel og finder de noget skal det så også laves i dag, så der ryger sikkert også en kvart løn.'
og som om det ikke skulle være nok, ligger bettemanden syg på 8'dag, og lægen bliver ved med at påstå det er falsk strubehoste...! kan jo ikke være rigtig han skal have det i 8 dage, og hvor han halvdelen af tiden har feber
lille prins altså!
udover det skal jeg nu til blodprøver 3 gange i ugen da jeg har taget 10 kg på i vand på 1 uge, hvilket jo slet ikke er normalt, ligner efterhånden en omvandrene vandballon
øv altså!!!!!
og jeg som havde håber sådan på jeg kunne nå at blive færdig med julegaverne i denne her månede. det kan jeg ihvertfald godt pakke væk! tvillingerne kommer i slutningen af måneden hvis ikke før, og ork hvor jeg synes det er træls at skulle ud og købe julegaver i december med 2 spædbørn og julestress 
så lige nu mangler jeg bare en masse positiv energi når det hele bare ramler sammen på en gang, er så TRÆLS! når det sker ...
bare lige lidt morgengnaveri!!!!!
Anmeld