Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aalborg_Pigen skriver: Jeg er kørt helt træt i aftensmaden... Hvad skal i have?
Jeg er kørt helt træt i aftensmaden...
Hvad skal i have?
Vi skal have brændende kærlighed i aften.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aalborg_Pigen skriver: Ej det elsker jeg... MUMS!
Ej det elsker jeg... MUMS!
Os mig. Kunne spise det hver dag. Hehe.
Aalborg_Pigen skriver: Det vil jeg MEGET gerne !
Det vil jeg MEGET gerne !
**Ønskebabyen skriver: Vi skal have mørbrad svøbt i bacon og lavet i ovnen, med hasselbagte kartofler, whiskey sovs og gulerodssalat
Vi skal have mørbrad svøbt i bacon og lavet i ovnen, med hasselbagte kartofler, whiskey sovs og gulerodssalat
Nej hvor lyder det godt!
Kyed skriver: Vi skal have brændende kærlighed i aften.
Mums.. Her blev det tarteletter ..
Vi har fået frikkedeller og pastasalat..
igår fik vi pitabrød, og der var super meget salat tilbage, så kunne vi ligesågodt få det spist idag
MariaKyedDK skriver: Vi har fået frikkedeller og pastasalat.. igår fik vi pitabrød, og der var super meget salat tilbage, så kunne vi ligesågodt få det spist idag
Ja man kan lige så godt gøre det nemt
Vi har fået tarteletter
Vi fik skinke culotte (tror jeg det hed) i går, og i dag fik vi nogle af resterne i en gang pasta carbonada. Resten er kommet i fryseren til biksemad. Slet ikke så tosset
Vh. Louise
Mamalou skriver: Vi fik skinke culotte (tror jeg det hed) i går, og i dag fik vi nogle af resterne i en gang pasta carbonada. Resten er kommet i fryseren til biksemad. Slet ikke så tosset Vh. Louise
Slet ikke så ringe ..
Aalborg_Pigen skriver: Ja man kan lige så godt gøre det nemt Vi har fået tarteletter
det er også godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128