Svamp... :-( (Undskyld detaljerne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. november 2013

Anonym trådstarter

Hej allesammen.

Jeg undskylder lige på forhånd for detaljerne i dette indlæg.

Jeg er kommet i den situation, at jeg fået pådraget mig en omgang skedesvamp og da jeg jo håber på en lille spire, så bliver jeg nød til at dele mine tanker og desuden høre om gode råd til at få det til at forsvinde.

Jeg har haft det rigtig mange gange, men det er nu et lille år siden sidst. Førhen vidste jeg præcis, hvad jeg havde gjort forkert, sådan så det kom, men denne gang har jeg INGEN anelse

Det har førhen blevet udløst:
- efter sex og manden er kommet i mig (dette er ikke sket for nyligt).
- hvis jeg ikke går i bad lige efter træning, men venter til jeg kommer hjem (har trænet, men har jo lært af mine tidligere fejl og går i bad med det samme)
- lige før eller imens jeg har mens (mens kommer først om en uge og har haft svamp i tre dage nu).

jeg bruger vivag til forebyggelse, men det har ikke været nok denne gang.

Kunne det være et tidligt graviditetssymptom? jeg ville være 3+2 i dag, hvis der skulle være en lille spire. Jeg ved, at det på ingen måde kan fortælle mig noget om det i maven, men jeg håber, at det er derfor, da jeg simpelthen ikke kan finde en grund til det er kommet denne gang.

Jeg kan læse mig til, at flere oplever svamp i løbet af en graviditet og det er meget almindeligt, så hvem er bedre at spørge om gode råd? Hvad kan man gøre for at det går hurtigere over? Jeg tager piller jeg sluger jeg har fået af lægen, men han er bange for, at svampen er ved at blive 'immun' overfor medicinen. Jeg bruger noget creme til at smøre mig og vivag til længere inde. Meeeeen det er ikke rigtig blevet bedre. Er der nogen der har et godt råd?

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2013

Anonym trådstarter

Skal lige siges at sidste gang vi havde sex var på æl dagen. så derfor tror jeg ikke det er hans sæd der er skyld i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.